VERSLO SĄLYGOS IR SĄLYGOS 

Paskutinį kartą atnaujinta 10/12/24

VERSLO SĄLYGOS IR SĄLYGOS 

  1.  Įvadas 

 1.1. Šios verslo sąlygos yra UAB „TransferGo Lithuania“, įmonės kodas 304871705, kurios buveinė Palangos g. 4, Vilnius, Lietuva, taip pat mūsų paslaugų teikimo per www.transfergo.com ir mobiliąją aplikaciją TransferGo sąlygas ir tvarką. 

 1.2. Šios sąlygos taikomos visiems santykiams tarp UAB „TransferGo Lithuania“ ir klientų, kurie nėra Vartotojai, ty šis dokumentas taikomas asmenims, kurie mūsų paslaugas gauna ne asmeniniais ar su šeima susijusiais tikslais. 

1.3.  „TransferGo“ teikia paslaugas, kurios leidžia jums („Verslui“) susikurti verslo kelių valiutų sąskaitą, pervesti pinigus ir atlikti mokėjimus užsienio valiuta tarptautiniu mastu per mūsų svetainę www.transfergo.com ir mūsų mobiliąją programą („Paslaugos“). . 

 1.4. Šios taisyklės ir sąlygos kartu su mūsų privatumo politika ir bet kuriais kitais dokumentais ar papildomomis sąlygomis, į kurias jos aiškiai įtrauktos kaip nuoroda (bendrai – šios „Taisyklės ir sąlygos“ arba „Sutartis“), reglamentuoja jūsų prieigą prie mūsų svetainės („Svetainė“) ir naudojimąsi ja. “ arba „Svetainė“) ir jūsų naudojimąsi Paslaugomis. 

 1.5. Mūsų paslaugos apima, bet tuo neapsiriboja: 

 Elektroninių pinigų išleidimas

 Kelių valiutų verslo sąskaitos

 Pinigų pervedimai

 Valiutos keitimas 

1.6. Visos nuorodos į „mūsų“, „mus“ arba „mes“ šiose Taisyklėse ir sąlygose laikomos nuorodomis į UAB „TransferGo Lithuania“ ir, jei taikoma, tai apima darbuotojus, direktorius, teisių perėmėjus, filialus ir įgaliotinius. 

1.7. Visos nuorodos į „jūs“ arba „tavo“ šiose Sąlygose laikomos nuorodomis į įmonę (įskaitant laisvai samdomus darbuotojus), mūsų Paslaugos vartotoją, nesvarbu, ar jis yra „TransferGo“ klientas, siuntėjai ar gavėjas, ar mūsų svetainės lankytojai arba mobilioji programa. 

1.8. Jūsų naudojimasis Svetaine ir Paslaugomis (įskaitant prisijungimą, naršymą ar registraciją naudotis svetaine) patvirtina, kad besąlygiškai sutinkate laikytis šių Sąlygų ir toliau laikytis šių Sąlygų. 

1.9. Naudodamiesi svetaine ir paslaugomis jūs sutinkate ir sutinkate laikytis šių taisyklių ir sąlygų. Jei nesutinkate su šiomis Sąlygomis, negalite prisijungti prie svetainės ir jos nesinaudoti, registruotis pas mus ar naudotis Paslauga. 

1.10. Mes pasiliekame teisę bet kuriuo metu peržiūrėti šias Sąlygas, pakeisdami šią svetainę, ir jūsų tolesnis naudojimasis Svetaine po to, kai tokie pakeitimai bus paskelbti svetainėje, bus laikomas jūsų sutikimu su tokiomis pakeistomis sąlygomis. Atnaujintos taisyklės ir sąlygos pakeis visas ankstesnes Sąlygų versijas. 

1.11.  Ši Sutartis įsigalioja jums užsiregistravus pas mus. Jis tęsis tol, kol jį baigsite jūs arba mes. 

 1.12. Šiose sąlygose vartojamų terminų apibrėžimai pateikti 2 skyriuje. 

 1.13. Jei nesate vartotojas, III skyriaus 4 straipsnio 1, 2 ir 3 dalys, 11 straipsnio 1, 2 ir 5 dalys, 29 straipsnio 3 dalis, 37, 39, 41 straipsniai. Lietuvos Respublikos mokėjimų įstatymo (toliau – Įstatymas) , 44, 51 ir 52 straipsniai netaikomi šioms Sąlygoms ir šių sąlygų nutraukimo terminui bei terminui. Sąlygos skiriasi nuo nustatytų šio įstatymo 36 straipsnyje. 

  1. Apibrėžimai

 Autentifikavimas – procedūra, leidžianti mums patikrinti jūsų tapatybę arba konkrečios Mokėjimo priemonės naudojimo galiojimą, įskaitant jos asmeninius saugos kredencialus. 

 Įgaliotasis verslo vartotojas – bet kuris Įmonės įgaliotas asmuo atlikti mokėjimus, keisti valiutą ar atlikti bet kokią kitą su Verslo sąskaita susijusią veiklą. 

Verslo sąskaita arba Sąskaita arba Kelių valiutų verslo sąskaitos – elektroninių pinigų sąskaita, kurią atidarėte arba ketinate atidaryti pas mus, kuri naudojama Pervedimams. 

 Verslas – asmuo, kuris nėra Vartotojas. 

Darbo diena – tai diena, kuri nėra šeštadienis, sekmadienis arba valstybinė šventė, kai finansų įstaigos dirba. 

Įmonės profilis – profilis, leidžiantis įmonei apsilankyti arba naudoti daugumą mūsų svetainės sričių. 

 Vartotojas – privatus asmuo, veikiantis ne savo prekybos, verslo ar profesijos tikslais. 

Elektroniniai pinigai – elektroninė alternatyva gryniesiems; piniginė vertė, kuri saugoma elektroniniu būdu gavus lėšas ir naudojama Mokėjimo operacijoms atlikti. 

Mokėjimo priemonės arba Mokėjimo įrankis – personalizuotas (-i) įrenginys (-iai) ir (arba) procedūrų rinkinys, kurį naudojate, pavyzdžiui, inicijuodami Pervedimo nurodymą. 

Mokėtojas arba Siuntėjas – fizinis ar juridinis asmuo, leidžiantis atlikti Pavedimo nurodymą iš mokėjimo sąskaitos, o jei mokėjimo sąskaitos nėra – fizinis ar juridinis asmuo, pateikiantis Pavedimo nurodymą. 

 Gavėjas – privatus arba juridinis asmuo, kuris turi gauti lėšas pagal Pervedimo nurodymą. 

 Paslaugos – mūsų teikiamos paslaugos pagal šias Sąlygas. 

Stiprus kliento autentifikavimas – autentifikavimas, kuriam reikalingi du ar daugiau iš šių elementų: priskiriamas žinių kategorijai (tai, ką žinote tik jūs); posesija (kažkas, ką turi tik tu); prigimtis (kažkas, kas būdinga tik jums). 

Pervedimas arba Operacija – mokėtojo arba jo vardu arba gavėjo inicijuotas lėšų įdėjimo/pervedimo/išėmimo veiksmas. 

 Sąlygos arba Sąlygos arba Sutartis – šios Verslo sąlygos ir jų priedai, jei tokių yra. 

 Pavedimo nurodymas – mokėtojo arba gavėjo mums duotas nurodymas atlikti Pavedimą. 

 Operacijos suma – suma, kurią reikia pervesti pagal mokėjimo nurodymą. 

Mūsų Paslaugos naudotojas – privatus arba juridinis asmuo, kuris naudojasi mūsų Paslaugomis kaip gavėjas, mokėtojas arba abu. 

Unikalus identifikatorius – raidžių, skaičių ir simbolių derinys, aiškiai identifikuojantis kitą mokėjimo paslaugų vartotoją – pavyzdžiui, sąskaitos IBAN numerį. 

 Svetainė arba svetainė – mūsų svetainė adresu: www.transfergo.com. 

  1. Apie mus 

3.1. UAB „TransferGo Lithuania“ yra pagal Lietuvos įstatymus įsteigta įmonė, kurios įmonės kodas 304871705. Mūsų buveinė yra Palangos g. 4, Vilnius, Lietuva. Šis biuras nėra viešai atviras jums ar kitiems visuomenės nariams. Duomenys apie mus renkami ir saugomi Lietuvos Respublikos juridinių asmenų registre. 

3.2. Mūsų elektroninių pinigų įstaigos licenciją išdavė Lietuvos bankas, leidimo kodas LB000461, licencijos numeris 36, 2018 m. liepos 10 d. Prižiūrime Lietuvos banko, esančio Gedimino pr. 6, LT-01103, Vilnius, Lietuva, telefono Nr. +370 800 50 500. Daugiau informacijos apie Lietuvos banką rasite čia: https://www.lb.lt/lt/. Duomenys apie mus renkami ir saugomi Lietuvos Respublikos juridinių asmenų registre. 

  1. Prieiga prie Paslaugos 

4.1. Kad galėtumėte pasiekti ir naudoti Svetainę bei naudotis mūsų paslaugomis, jūsų įmonė turi būti registruota arba įsteigta mūsų palaikomoje šalyje ar teritorijoje. 

4.2. Turite patvirtinti, kad turite teisę įpareigoti įmonę ar subjektą kaip Siuntėjas arba Gavėjas, kurio vardu siekiate naudotis Svetaine arba Mūsų Paslaugomis, ir kad įmonė ar subjektas visiškai sutinka su šiomis sąlygomis. Jei nepateiksite įgaliojimo įrodymo mūsų prašymu, galime uždaryti arba sustabdyti jūsų verslo profilį („Verslo profilis“) arba kelių valiutų verslo paskyrą („Verslo sąskaita“, „Paskyra“) arba jūsų įmonės teikiamas paslaugas arba uždrausti prieigą. 

4.3. Sutinkate, kad būsite įpareigoti atlikti bet kokius veiksmus, atliekamus kaip Įgaliotasis verslo vartotojas (apibrėžiamas kaip asmuo, kuris sukuria įmonės profilį). 

 4.4. Jūs pripažįstate, kad mes patikrinsime Įgaliotąjį verslo naudotoją. 

4.5. Mes neprivalome apdoroti jokios konkrečios operacijos. Pateikdami užklausą dėl operacijos, jūs prašote, kad mes apdorotume Operaciją jūsų vardu ir sutinkate su Operacijos vykdymu, kurį savo nuožiūra galime priimti arba atmesti. 

4.6. Savo sutikimą vykdyti Operaciją galite bet kada atšaukti prieš atlikdami mums mokėjimą. Gali būti, kad negalėsime atšaukti jau įvykdytos Operacijos. Taip pat galite atšaukti sutikimą atlikti keletą Operacijų, tokiu atveju visos būsimos Operacijos tampa neteisėtos. 

4.7. Savo nuožiūra galime nustatyti Sandorio sumos apribojimus. Mes galime tai padaryti pagal kiekvieną operaciją arba apibendrindami vieną registracijos informacijos rinkinį arba vieną Mokėjimo priemonę, arba susijusius registracijos informacijos arba Mokėjimo priemonių rinkinius. 

4.8. Tokiu atveju mes nedelsdami informuosime apie tokį sprendimą ir grąžinsime gautą Operacijos sumą, jei to daryti mums nedraudžia įstatymai. 

4.9. Atlikdami mokėjimą už pinigų pervedimą kita valiuta nei eurai (EUR), galite bendrauti su TransferGo seserine įmone TransferGo Ltd. 

4.10. Norėdami gauti kai kurias mūsų paslaugas, pvz., Pakvieskite draugą programą, jūsų gali būti paprašyta sutikti su papildomomis sąlygomis.

  1. Paslaugos naudojimas 

5.1. Jums nereikia kurti įmonės profilio, kad galėtumėte apsilankyti ar naudoti daugumą mūsų svetainės sričių. Tačiau norėdami naudotis Paslauga ir pasiekti apribotas mūsų svetainės sritis, turėsite užsiregistruoti ir susikurti įmonės profilį bei pateikti tam tikrą informaciją apie save ir savo įmonę. Jeigu registruodamiesi nurodėte vardą ir pavardę, kurie niekaip nesutampa su mums pateiktais Jūsų asmens tapatybės dokumentais, sutinkate, kad mes automatiškai pataisysime Jūsų duomenis pagal Jūsų asmens tapatybę patvirtinančius dokumentus. 

5.2. Norint naudotis paslauga, reikalingas įmonės profilis. Tik jūs esate atsakingas už savo įmonės profilį ir savo įmonės profilio bei visų slaptažodžių ir slaptažodžių, susijusių su jūsų įmonės profiliu, priežiūrą, konfidencialumą ir saugą, ir bet kokią veiklą, vykdomą pagal jūsų įmonės profilį, įskaitant bet kokių asmenų, kurie gauti prieigą prie įmonės profilio su jūsų leidimu arba be jo. 

5.3. Turite i) reguliariai keisti slaptažodį ir (arba) slaptažodžio kodą ir užtikrinti, kad jie nebūtų naudojami kitose internetinėse paskyrose; ii) susisiekite su mumis, jei kas nors paprašys jūsų TransferGo slaptažodžio ir (arba) slaptažodžio; iii) visada laikykitės rekomenduojamos slaptažodžio ir (arba) slaptažodžio valdymo praktikos; iv) nustatyti dviejų faktorių autentifikavimą, kai to reikalaujama; v) saugokite savo el. pašto paskyrą. Galite iš naujo nustatyti įmonės profilio slaptažodį ir (arba) slaptažodį naudodami el. pašto adresą ir telefono numerį. Nedelsdami praneškite mums, jei jūsų el. pašto adresas būtų pažeistas. 

5.4. Negalite i) atskleisti savo įmonės profilio slaptažodžio, slaptažodžio arba nuorodos numerio. Saugokite juos; ii) leisti bet kam pasiekti jūsų įmonės profilį arba stebėti, kaip jį pasiekiate; iii) naudoti bet kokias funkcijas, leidžiančias jūsų naudojamame kompiuteryje arba naršyklėje išsaugoti jūsų prisijungimo duomenis, slaptažodžius ar prieigos kodą arba išsaugoti talpykloje ar kitaip įrašyti; iv) daryti viską, kas gali bet kokiu būdu išvengti dviejų veiksnių autentifikavimo proceso arba jį pakenkti. 

5.5. Turite užtikrinti, kad mūsų svetainėje įvedėte tik savo TransferGo vartotojo vardą, slaptažodį ir (arba) prieigos kodą. Atminkite, kad sukčiai gali siųsti el. laiškus ir SMS žinutes su nuorodomis į netikrus prisijungimo portalus, skirtus sukčiuoti jūsų prisijungimo informaciją ir dviejų veiksnių autentifikavimo duomenis. Be to, nusikaltėliai paieškos sistemose gali patalpinti kenkėjiškų reklamų, kurios veda į netikras svetaines, apsimetinėjančias patikimomis įmonėmis, įskaitant „TransferGo“. 

 5.6. Papildomos saugumo priemonės: 

5.6.1. Prieš įvesdami prisijungimo duomenis, visada patikrinkite svetainės URL. Apsaugota TransferGo svetainė visada prasideda „https://“ ir adreso juostoje rodoma spynos piktograma. 

5.6.2. Būkite atsargūs dėl bet kokių nepageidaujamų pranešimų, kuriuose prašoma įmonės profilio informacijos arba nurodoma prisijungti. „TransferGo“ niekada neprašys atskleisti viso slaptažodžio, prieigos kodo ar dviejų veiksnių autentifikavimo kodo. 

5.6.3. Reguliariai tikrinkite savo Įmonės profilį ir TransferGo kelių valiutų verslo paskyros veiklą ir operacijų istoriją. Nedelsdami praneškite apie bet kokias įtartinas ar neatpažintas operacijas mūsų klientų aptarnavimo komandai. 

5.6.4. Sutinkate nedelsdami pranešti TransferGo tiek, kiek žinote arba sužinojote, jei įtariate, kad tapote sukčiavimo auka arba dėl bet kokio neteisėto jūsų įmonės profilio, bet kurios paslaugos, teikiamos per įmonės profilį, ar bet kokio su slaptažodžiu, slaptažodžiu susijusio naudojimo. į jūsų įmonės profilį arba bet kokį kitą saugos pažeidimą, susijusį su jūsų įmonės profiliu ar bet kuria per jį teikiama paslauga, ir jūs sutinkate suteikti mums pagalbą, jei to prašome, kad sustabdytume ar ištaisytume su jūsų įmonės profiliu susijęs saugos pažeidimas. Su mūsų palaikymo komanda galite susisiekti mūsų svetainės skiltyje „Susisiekite su mumis“ arba el. paštu hello@transfergo.com. 

5.6.5. Jūs sutinkate kartkartėmis pateikti tikslią, naujausią ir išsamią informaciją, kurios mūsų prašome, ir sutinkate nedelsiant informuoti mus apie bet kokius šios informacijos pasikeitimus, jei reikia, kad tokia mūsų turima informacija būtų tiksli, naujausia ir išsami. 

5.6.6. Jums nereikia TransferGo kelių valiutų verslo sąskaitos, kad galėtumėte pervesti pinigus su mumis. Šiomis paslaugomis galite naudotis prisijungę prie savo įmonės profilio pagal mūsų sąlygas.

5.6.7. Jei naudojate mūsų paslaugas tik pinigų pervedimams arba verslo profiliui su TransferGo palaikyti be TransferGo daugiavaliutinės verslo sąskaitos, tuomet sutinkate su šia Verslo sutartimi kiekvieną kartą, kai naudojatės mūsų paslauga tokiu būdu. Kai atidarote TransferGo daugiavaliutinę verslo sąskaitą, ši Verslo sutartis taikoma tai TransferGo daugiavaliutinei verslo sąskaitai, kol ši TransferGo daugiavaliutinė verslo sąskaita yra atidaryta.

5.6.8. Kai atliekate pervedimą su mumis, jūsų atsakomybė yra užtikrinti, kad visi pervedimo duomenys būtų pilni, tikslūs ir teisingi (įskaitant, bet neapsiribojant, Gavėjo ir jo banko duomenis), nes mes ne visada galime leisti jums pakeisti pervedimo duomenis, kai jie jau pateikti mums apdoroti, ir jie bus laikomi teisingais (net jei padarėte klaidą). Tam tikromis aplinkybėmis galite turėti teisę į grąžinimą, ir galite atšaukti galiojantį pervedimą bet kuriuo metu, kol jis yra laukiamas. Jei pateikiate neteisingą informaciją su savo mokėjimo instrukcijomis mums, mes dėsime pagrįstas pastangas atgauti lėšas jums, bet tai nėra garantuota, ir mes galime jums už tai imti mokestį.

5.6.9. Turite mus informuoti, siųsdami el. laišką adresu hello@transfergo.com apie bet kokias neautorizuotas arba neteisingai inicijuotas ar įvykdytas mokėjimo operacijas, kai tik apie jas sužinote, bet ne vėliau kaip per 2 mėnesius po debeto datos, kad turėtumėte teisę į klaidos ištaisymą.

  1. TransferGo Daugiavaliutinė Verslo Sąskaita

6.1. Jūsų daugiavaliutinė Verslo Sąskaita yra sąskaita, leidžianti laikyti, leisti, siųsti, gauti ir keisti kelias valiutas. Galimos valiutos gali keistis laikas nuo laiko mūsų nuožiūra.

6.2. Kai gauname lėšas iš jūsų į jūsų Verslo Sąskaitą, mes išduodame lygiavertę E-pinigų vertę.

6.3. Kai gauname jūsų prašymą, mes išperkam jūsų e-pinigus lygiaverte pinigine verte.

6.4. Už E-pinigų išpirkimą galime imti papildomą atlygį tik jei:

6.4.1. jūs prašote išpirkti E-pinigus prieš pasibaigiant šioms Sąlygoms ir Nuostatoms.

6.4.2. jūs nutraukiate šias S&N prieš pasibaigiant šioms Sąlygoms ir Nuostatoms.

6.4.3. jūs prašote išpirkti E-pinigus daugiau nei 1 (vieneri) metai po šių Sąlygų ir Nuostatų pasibaigimo.

6.5. Nėra jokių specifinių sąlygų E-pinigų išpirkimui, kurios skirtųsi nuo standartinių sąlygų, taikomų pervedimams, atliekamiems jūsų Sąskaitoje.

6.6. Jei prašote mūsų išpirkti jūsų e-pinigus prieš pasibaigiant šioms Sąlygoms ir Nuostatoms, turite teisę prašyti mūsų išpirkti dalį arba visą jų piniginę vertę.

6.7. Galite prašyti išpirkti savo e-pinigus, sukurdami Pervedimo Užsakymą, kad pervestumėte lėšas iš savo Sąskaitos į bet kurią kitą jūsų pasirinktą sąskaitą. Taip pat galite juos išsiimti iš Sąskaitos kitais mūsų palaikomais būdais.

6.8. Turime teisę taikyti apribojimus e-pinigų išpirkimui, jei pervedimas yra neįmanomas dėl „specifinių priežasčių“ – pavyzdžiui, mes nepervedame į šalis ar subjektus, kuriems taikomos sankcijos, paskelbtos Europos Sąjungos, JAV Užsienio turto kontrolės biuro (OFAC) ir kitų atitinkamų organizacijų. Specifinių priežasčių sąrašas, į kurį įeina teisiniai reglamentai gavėjo šalyje ir techninės kliūtys, nėra baigtinis.

6.9. Mes išpirksime visą e-pinigų piniginę vertę, jei kreipsitės dėl to pasibaigus arba ne daugiau kaip 1 (vieneri) metai nuo šių Sąlygų ir Nuostatų pasibaigimo.

6.10. Lėšos, laikomos jūsų Verslo Sąskaitoje, neuždirba jokių palūkanų ar grąžos ir nėra laikomos indėliu.

6.11. Lėšos, laikomos jūsų Verslo Sąskaitoje, priklauso jūsų Verslui kaip registruotam Verslo Profilio turėtojui.

6.12. Negalite uždėti įkaito ar kitos formos saugumo savo Verslo Sąskaitai.

6.13. Galime suteikti jums sąskaitos duomenis, kurie gali būti naudojami lėšoms gauti iš trečiųjų šalių. Šie sąskaitos duomenys nėra banko sąskaitos numeris, priklausantis jums, bet priemonė gauti lėšas į sąskaitą, kurią valdo TransferGo.

6.14. Operacijų istorija rodoma jūsų Verslo Profilyje. Galite peržiūrėti savo pinigų pervedimo ataskaitą ir/arba Verslo Sąskaitos ataskaitą prisijungę prie savo Verslo Profilio.

6.15. Galite pridėti pinigų į savo Verslo Sąskaitą:

6.15.1. naudodamiesi vietiniais arba tarptautiniais banko pervedimo metodais iš banko sąskaitos jūsų vardu. Jūsų bankas gali imti mokestį už pervedimą,

6.15.2. naudodamiesi mūsų atvirų bankininkystės partneriais, kur mūsų atvirų bankininkystės partneriai (tokie kaip Tink) yra įgalioti suteikti jums prieigą prie jūsų sąskaitų su kitais tiekėjais ir atlikti mokėjimus iš jų mums. Jei nuspręsite naudoti šią funkciją (kai ji prieinama), turite tiksliai įvesti savo sąskaitos prieigos duomenis, kad sėkmingai atliktumėte mokėjimą mums ir laikytumėtės bet kokių sąlygų, su kuriomis sutikote su mūsų atvirų bankininkystės partneriais, kad naudotumėtės jų paslaugomis,

6.15.3. leidžiant trečiajai šaliai arba kitam TransferGo sąskaitos naudotojui siųsti pinigus į jūsų Verslo Sąskaitą.

6.16. Kai gausime pinigus, pridėsime lygiavertę E-pinigų vertę į jūsų Verslo Sąskaitą (atėmus bet kokius taikomus mokesčius).

6.17. Galime nepridėti pinigų į jūsų Verslo Sąskaitą, jei:

6.17.1. jūsų Verslo Sąskaita pasiekė Verslo Sąskaitos maksimalią balansą arba Verslo Sąskaitos limitus.

6.17.2. jūsų Verslo Sąskaita yra neaktyvi arba užblokuota.

6.17.3. trečioji šalis arba kitas TransferGo sąskaitos naudotojas nepateikė teisingų/galiojančių TransferGo sąskaitos duomenų jūsų Verslo Sąskaitai.

6.17.4. įtariame sukčiavimo veiklą jūsų Verslo Sąskaitoje;

6.17.5. jūsų Verslo Sąskaita yra uždaryta, arba

6.17.6. tai draudžia taikomi įstatymai.

6.18. Jei bet kuri iš aukščiau nurodytų situacijų taikoma, galime grąžinti pinigus siuntėjui be jūsų informavimo, atėmus bet kokius mokesčius, kuriuos galime laikyti būtinais.

  1. Mokėjimas 

7.1. Mūsų paslauga leidžia jums („Siuntėjas” įmonė, kuri turi siųsti lėšas pagal pervedimą) siųsti pinigus iš bet kurios šalies, kurioje veikiame („Palaikomos šalys”) bet kuriam asmeniui ar verslui toje pačioje šalyje. arba kitoje palaikomoje šalyje („Gavėjas“). Atminkite, kad nuolat plečiame remiamų šalių sąrašą. Norėdami gauti naujausią remiamų šalių sąrašą, žiūrėkite mūsų skaičiuoklę svetainėje. TransferGo pasilieka teisę nutraukti Paslaugų teikimą bet kurioje Palaikomoje šalyje bet kuriuo metu ir be jokio įspėjimo. 

7.2. Norėdami paprašyti pinigų pervedimo Gavėjui, per Paslaugą turėsite pateikti mokėjimo nurodymus. Tai apima, bet tuo neapsiribojant, gavėjo vardą, pavardę, adresą, sąskaitos numerį ir unikalų identifikatorių, „nuorodą“ (jei taikoma) ir sumą, kurią norite išsiųsti („operacijos sumą“). 

7.3.  Tik jūs esate atsakingi už tai, kad prieš pateikdami visus sandorio duomenis būtų tikslūs. 

7.4. Pateikus netikslią informaciją gali vėluoti operacijos apdorojimas arba operacija gali būti atšaukta. Kai operacija pateikiama apdoroti, TransferGo gali savo nuožiūra bandyti atšaukti pervedimą jūsų prašymu, tačiau negali garantuoti tokių pastangų sėkmės, jei pervedimas buvo tinkamai įgaliotas ir pateiktas (žr. „Atšaukimas ir pinigų grąžinimas“). ‘ skyrių). 

7.5. Prieš patvirtindami operaciją, pateiksime jums užsienio valiutos konvertavimo kursą, kuris bus taikomas jūsų operacijai, ir mokestį, kurį taikysime už operaciją („Sandorio mokestis“). 

7.6. Taip pat pateiksime jums apskaičiuotą sumą, kurią Gavėjas gaus („Išmokėjimo suma”) konvertavęs valiutą ir atėmus Operacijos mokestį. 

7.7. Faktinė suma, kurią Gavėjas gauna, gali skirtis nuo išmokėjimo sumos dėl bankų ar kitų paslaugų teikėjų taikomų papildomų mokesčių. Žr. skyrių „Kiti mokesčiai, rinkliavos ir palūkanos“. 

7.8. Kai patvirtinsite, kad norite inicijuoti operaciją, sugeneruosime unikalų operacijos identifikavimo numerį ir pateiksime finansavimo instrukcijas, įskaitant banko sąskaitos duomenis arba paprašysime pateikti kortelės duomenis (jei tai yra jūsų pasirinktas mokėjimo būdas ), kad galėtumėte įmokėti Operacijos sumą ir sumokėti mums reikiamą Operacijos mokestį. 

7.9. Lėšos bus pervedamos į Gavėjo sąskaitą arba į bet kurį palaikomą gavimo būdą Gavėjo remiamoje šalyje, nurodyta internetinėje formoje. Kai jūsų pavedimas bus priimtas ir TransferGo gaus Operacijos sumą bei Operacijos mokestį, mes sieksime, kad Operacijos suma būtų įskaityta į Gavėjo banko sąskaitą ta valiuta, kurios prašoma internetinėje formoje per pasirinktą pristatymo laiką: 

7.9.1. Mes nesusisieksime su Gavėju, kai jo sąskaitoje atsiras lėšų. 

7.9.2. Mes išsaugosime informaciją, kurią mums pateikiate apie imtuvą, kad ateityje galėtumėte lengvai atlikti operacijas su tuo Gavėju. 

7.9.3. Stengsimės operatyviai apdoroti, tačiau bet kokia operacija gali būti atidėta arba atšaukta dėl daugelio priežasčių, įskaitant, bet neapsiribojant, mūsų pastangas atlikti patvirtinimo patikras arba deramo patikrinimo peržiūras; patvirtinti savo operacijos nurodymus; susisiekti su jumis; arba kitaip laikytis galiojančių įstatymų; arba dėl darbo valandų ir valiutos keitimo; dėl papildomų atitikties reikalavimų ir (arba) veiklos procedūrų ir mūsų partnerių taikomų verslo gairių. 

7.9.4. Pristatymo laikas, nurodytas mūsų svetainėje ir šiose sąlygose, atspindi „įprastą“ / vidutinį aptarnavimą ir nėra atskiros Paslaugos ar operacijos laiko garantija. 

7.9.5. Bankai yra nurodę elektroninių mokėjimų gavimo ir išsiuntimo nutraukimo laiką. Jūs pripažįstate ir sutinkate, kad „TransferGo“ negali būti laikoma atsakinga už bet kokį tolesnio mokėjimo vėlavimą, susijusį su pavėluotu lėšų gavimu arba mokėjimo nurodymu, susijusiu su nurodyto banko mokėjimo terminais. 

7.9.6. Pastebėję, kad į Jūsų Verslo sąskaitą buvo įskaitytos ne Jums priklausančios lėšos, privalote nedelsdami mus informuoti; jei suma neteisingai įskaityta į jūsų verslo sąskaitą, galime ją nurašyti be atskiro jūsų sutikimo. Jei savo verslo sąskaitoje nebeturite lėšų tokiam debetui padengti, turite grąžinti mums per tris (3) darbo dienas nuo mūsų prašymo gavimo. Jei nesugebėsite bendradarbiauti ir negrąžinsite lėšų, TransferGo imsis teisinių ir vykdymo veiksmų. 

7.9.7. Mes saugome jūsų pinigus. Bendradarbiaujame su finansų įstaigomis, kurios klientų lėšas laiko atskirai nuo mūsų nuosavų lėšų pagal galiojančius reglamentus. Tai žinoma kaip apsauga. Kadangi jūsų lėšos yra apsaugotos, įstaigos nemokumo atveju e. pinigų turėtojų ar mokėjimo paslaugų vartotojų reikalavimai apmokami iš iš šių lėšų suformuoto turto fondo pirmumo tvarka visiems kitiems kreditoriams (išskyrus išlaidas, susijusias su lėšų paskirstymu). turto fondas), jums (ir visiems kitiems mūsų klientams) būtų išmokėta iš bet kokių mūsų finansų įstaigos partnerio apsaugotų sąskaitų anksčiau nei bet kas kitas. Šį procesą vykdytų nemokumo specialistas, o ne mes. Nors jūsų pinigų neapsaugo indėlių apsaugos sistema, apsauganti iki 100 000 eurų sąskaitos turėtojo pinigų, nes esame elektroninių pinigų įstaiga, o ne bankas, tačiau naudojame saugančią priemonę, atskirdami jūsų pinigus nuo nuosavų lėšų. . Norėdami gauti daugiau informacijos apie tai, kaip prižiūrime jūsų pinigus, apsilankykite mūsų pagalbos centre. 

7.10. Kai įstatymai numato, kad priverstinis išieškojimas netaikomas tam tikrai lėšų sumai jūsų Sąskaitoje, mes pasirūpinsime, kad galėtumėte prieiti prie tų lėšų. 

7.11. Jei atsisakysime vykdyti jūsų Pervedimo nurodymą, paaiškinsime, kodėl ir ką reikia padaryti, kad ištaisytume klaidas, dėl kurių nebuvo atliktas Pervedimas, nebent tai padaryti neįmanoma arba prieštarauja įstatymams. 

7.12. Pervedimo nurodymą laikome gautu tada, kai jį gauname. Jei ta diena nėra darbo diena, ją laikome gauta kitą darbo dieną. Pervedimo pavedimas, gautas ne darbo dieną Darbo dieną, laikomas gautu kitą darbo dieną. Jei sutinkame vykdyti Pervedimo pavedimą konkrečią dieną, ta diena bus laikoma gavimo laiku. Jei sutarta diena mums nėra Darbo diena, gavimo laiku bus laikoma kita Darbo diena. 

7.13. Pervedimo pavedimai mūsų sistemoje vykdomi nedelsiant (per kelias minutes, nebent Pervedimas būtų sustabdytas dėl teisės aktų ir šių Taisyklių numatytų atvejų), nepriklausomai nuo mūsų darbo valandų. 

7.14. Užsakius eurų pavedimą Europos Sąjungoje, mes pasirūpiname, kad atitinkama suma būtų įskaityta į Gavėjo mokėjimo paslaugų teikėjo sąskaitą iki kitos Darbo dienos pabaigos, jei nenurodyta kitaip. 

7.15. Užsakius eurų pavedimą Lietuvos Respublikoje iki 12 val., pasirūpinsime, kad atitinkama suma būtų įskaityta į Gavėjo mokėjimo paslaugų teikėjo sąskaitą tą pačią darbo dieną. Atitinkama suma Pervedimų, užsakytų po 12 val., bus įskaityta į Gavėjo mokėjimo paslaugų teikėjo sąskaitą ne vėliau kaip kitą Darbo dieną. 

 7.16. Šalims susitarus pervesti pavedimą įvykdyti konkrečią dieną, mes pasirūpinsime, kad pinigai būtų įskaityti į Gavėjo mokėjimo paslaugų teikėjo sąskaitą tą pačią dieną arba (jei ta diena nėra darbo diena) kitą darbo dieną. 

7.17. Kai atliekate pervedimus ne eurais Europos Sąjungos viduje, stengsimės, kad suma būtų įskaityta į Gavėjo mokėjimo paslaugų teikėjo sąskaitą iki kitos darbo dienos pabaigos, bet ne vėliau kaip per 4 darbo dienas po to, kai gauti pervedimo užsakymą. 

  1. Jūsų mokėjimo informacija 

8.1. Mes paprašysime jūsų pateikti informaciją apie norimą naudoti Mokėjimo priemonę, pvz., kredito kortelę, debeto kortelę arba banko sąskaitą (jūsų „Mokėjimo priemonė“), kad galėtume surinkti mokėjimą iš jūsų, kai inicijuojate operaciją. 

8.2. Jei reikia, įgaliojate mus nurašyti operacijos sumą ir operacijos mokestį nuo jūsų pasirinktos Mokėjimo priemonės. Jūs pareiškiate ir garantuojate, kad esate teisėtas šios Mokėjimo priemonės (-ių) savininkas ir kad informacija, kurią mums pateikiate, yra tiksli. 

8.3. Jei mokėjimas nepavyksta arba jo nepakanka, suteikiate mums teisę vieną ar kelis kartus bandyti dar kartą nurašyti pasirinktą Mokėjimo priemonę. 

8.4. TransferGo neprisiima jokios atsakomybės už jokius mokesčius ar mokesčius, kuriuos galite patirti naudodami tam tikrą Mokėjimo priemonę operacijai finansuoti. Tai gali apimti, bet tuo neapsiribojant, neautorizuoto overdrafto mokesčius, kuriuos nustato bankai, jei jūsų banko sąskaitoje nėra pakankamai lėšų, arba „grynųjų pinigų avanso“ mokesčius ir papildomas palūkanas, kurias gali taikyti kredito kortelių teikėjai, jei jie Paslaugos naudojimą traktuoja kaip grynųjų pinigų. sandoris, o ne pirkimo sandoris. 

  1. Valiutų kursai 

9.1. Taikomas valiutos kursas. Kai pateiksite mokėjimo nurodymą, pranešime jums valiutos kursą. 

9.2. Kai šiose taisyklėse ir sąlygose nurodome valiutos keitimo kursą, tai reiškia mūsų siūlomą atitinkamos valiutų poros keitimo kursą atitinkamu metu, kurį paprastai pateikia orientacinio kurso teikėjas. Retkarčiais galime pakeisti savo orientacinių normų teikėją be įspėjimo. 

 9.3. Garantuoti tarifai. Apie garantuotą kursą ir garantuotą laikotarpį pranešime jums, kai sukursite pavedimą. Garantiniams laikotarpiams taikomos šios sąlygos: 

9.3.1. Garantinis laikotarpis gali būti pratęstas, jei pervedimas atliekamas savaitgalį arba valstybinę šventę. 

9.3.2. Mes turime gauti pakankamai lėšų iš jūsų garantiniu laikotarpiu, kad galėtume konvertuoti jūsų pinigus garantuotu kursu. Prisijungę prie įmonės profilio pamatysite, kada gausime jūsų pinigus. 

9.3.3. Jei gausime jūsų lėšas pasibaigus garantiniam laikotarpiui, negalėsime konvertuoti jūsų pinigų naudodami garantinį kursą ir jūsų pervedimas taps negarantuoto kurso pervedimu. Atitinkamai galime konvertuoti jūsų pinigus pagal galiojantį valiutos keitimo kursą tuo metu, kai gauname pinigus, arba atsiųsime jums el. laišką ir paklaussime, ar norite tęsti pervedimą nauju valiutos keitimo kursu. 

9.3.4. Jei atitinkamas valiutos keitimo kursas (pateikiamas mūsų orientacinio valiutos kurso teikėjo) per garantinį laikotarpį pasikeičia 5% ar daugiau, savo nuožiūra galime sustabdyti jūsų pervedimą protingam laikui arba atšaukti pavedimą ir grąžinti pinigus. tau. 

9.3.5. Mes galime bet kada pakeisti šias garantuoto įkainio sąlygas arba sustabdyti garantuoto įkainio funkciją. 

9.4. Bendra suma (operacijos suma, operacijos mokestis ir kiti taikomi mokesčiai ir rinkliavos), kurią turėsite sumokėti, ir atitinkamas valiutos keitimo kursas bus aiškiai rodoma svetainėje prieš jūsų paprašant patvirtinti operaciją ir tęsti. sandoris šiuo metu yra visiškai neprivalomas. 

9.5. Šis valiutos keitimo kursas bus taikomas net tada, kai operacijos apdorojimas vėluoja. 

9.6. Mes nesame valiutos prekybos platforma. Todėl neturėtumėte naudotis mūsų Paslaugomis jokiai prekybai. Jei nuspręsime, kad naudojatės mūsų paslaugomis šiuo tikslu, pažeisite šias Sąlygas ir mes pasiliekame teisę i) atšaukti operaciją ir grąžinti mokėjimą; ii) laikinai sustabdyti arba uždaryti savo įmonės profilį ir (arba) įmonės paskyrą ir siekti atimti savo pelną. 

  1. Kiti mokesčiai, rinkliavos ir palūkanos 

10.1. Jei pateikiate operaciją, dėl kurios TransferGo tampa atsakinga už mokesčius ar rinkliavas, pvz., grąžinimą ar kitus mokesčius, sutinkate mums kompensuoti visus tokius mokesčius. Kad nekiltų abejonių, mes taip pat pasiliekame teisę išskaityti tokius mokesčius iš jūsų įmonės profilio ir (arba) įmonės paskyros. 

10.2. Jei pasirinkote mokėjimo būdą, kuris suteikia jums mokėjimo grąžinimo teises (pavyzdžiui, dėl jūsų kredito kortelės, galite paprašyti kortelės teikėjo atšaukti operaciją jūsų kortele), pažadate, kad pasinaudosite šia mokėjimo grąžinimo teise tik tuo atveju, jei ) pažeidėme šias Sąlygas; arba ii) jūsų Mokėjimo priemonė buvo naudojama neteisėtai. 

10.3. Jūs pažadate, kad nepasinaudosite savo mokėjimo grąžinimo teise dėl priežasčių, už kurias nesame atsakingi, įskaitant ginčą su gavėju arba jei jūsų Mokėjimo priemonėje nėra pakankamai lėšų. Jei mums reikia ištirti arba imtis kokių nors veiksmų, susijusių su jūsų iškeltu mokėjimo grąžinimu, galime apmokestinti jus už savo išlaidas ir išskaityti tokią sumą iš jūsų įmonės profilio ir (arba) įmonės paskyros. 

10.4. Kad galėtume iš jūsų surinkti mokėjimą, jūs įgaliojate mus pagal taikomų įstatymų reikalavimus pasiekti, apmokestinti arba debetuoti lėšas iš bet kurios jūsų Mokėjimo priemonės. 

10.4.1. Pavyzdžiui, jei tuo metu, kai pateikiate operaciją, jūsų banko sąskaitoje nėra pakankamai lėšų, galime bandyti nurašyti iš jūsų banko sąskaitos pagal galiojančius įstatymus ir taisykles arba apmokestinti jūsų kredito kortelę vėliau. 

10.4.2. TransferGo neatsako už jokius Gavėjo banko taikomus mokesčius, atsirandančius dėl lėšų gavimo į Gavėjo banko sąskaitą. 

 10.5. Norėdami gauti daugiau informacijos apie tokius mokesčius, kurie gali būti taikomi operacijai, turėtumėte tiesiogiai susisiekti su Gavėjo banku. 

10.6. Jūs neturėsite teisės į jokias palūkanas už laikotarpį, kurį pervedamos lėšos yra banke, laukiančios pervedimo arba pervedamos, arba už bet kurį kitą laikotarpį. „TransferGo“ gali bet kuriuo metu ir savo nuožiūra apriboti pervedamą sumą pagal kiekvieną operaciją arba pagal bendrą sumą. 

10.7. Tam tikrais atvejais gali būti taikomi banko tarpininko mokesčiai. Tokiais atvejais TransferGo gali atsisakyti padengti mokesčius. TransferGo neatsako už Gavėjo banko taikomus mokesčius. 

10.8. Savo verslo paskyroje visada turite išlaikyti nulinį arba teigiamą balansą. Jei jūsų sąskaitos likutis tampa neigiamas, sutinkate nedelsiant grąžinti neigiamą sumą. Galime imtis veiksmų, kad susigrąžintume neigiamą sumą, įskaitant, bet neapsiribojant, naudodamiesi skolų išieškojimo paslauga arba imdamiesi teisinių veiksmų. 

  1. Atšaukimas, pinigų grąžinimas, neteisėti mokėjimai 

11.1. Pinigų pervedimą galite atšaukti, kol negausime jūsų lėšų. Tai galite padaryti vadovaudamiesi mūsų pagalbos centre pateiktomis instrukcijomis. Negalite atšaukti pinigų pervedimo, kai lėšos bus gautos ir pervedimas pradėtas. 

11.2. Jei norite atšaukti operaciją ir (arba) prašyti grąžinti pinigus, galite atsiųsti mums el

 adresu hello@transfergo.com arba susisiekite su mumis naudodami kontaktinę informaciją, esančią šių verslo sąlygų ir sąlygų apačioje. 

11.3. Mes apsvarstysime jūsų prašymą grąžinti pinigus (pateiktą el. paštu arba paštu, naudojant kontaktinę informaciją, esančią šių taisyklių ir sąlygų apačioje, arba telefonu, jei subjektas bus tinkamai identifikuotas), jei galėsime jus identifikuoti kaip siuntėją. 

11.4. Kad galėtume jus identifikuoti, turite susisiekti su mumis iš savo registruoto el. pašto adreso ir nurodyti savo vardą, pavardę, registruotą adresą ir telefono numerį, taip pat operacijos identifikavimo numerį, operacijos sumą ir prašymo grąžinti lėšas priežastį. Bet kokios grąžinamos lėšos bus grąžinamos į tą pačią Mokėjimo priemonę, kuri buvo naudojama operacijai finansuoti, ir ta pačia valiuta, nebent negalėsime identifikuoti Siuntėjo banko sąskaitos. 

11.5. Jei negalime identifikuoti Siuntėjo banko sąskaitos, susisieksime su Siuntju, prašydami pateikti tos pačios valiutos banko sąskaitos duomenis, kad būtų grąžintas pavedimas. 

11.6. Sėkmingai atšaukus, „TransferGo“ paprastai grąžins jūsų pinigus į tą pačią Mokėjimo priemonę, kuri buvo naudojama operacijai finansuoti, ir ta pačia valiuta, atėmus visus pagrįstus atšaukimo, atšaukimo ar sekimo mokesčius ir visus jau apmokestintus Operacijų mokesčius. Jokie koregavimai nebus atliekami atsižvelgiant į tuo metu įvykusius valiutos svyravimus. Jei grąžinsime jums pinigus, grąžinsime Operacijos sumą tik tuo atveju, jei operacija nebuvo išmokėta Gavėjui (tokiu atveju taip pat atšauksime jūsų laukiančią operaciją). 

11.7. Tais atvejais, kai mokėjimas jau buvo įskaitytas į Gavėjo banko sąskaitą, o Siuntėjas reikalauja atsiimti lėšas, jis gali tai padaryti. Tačiau TransferGo negali garantuoti, kad atšaukimas bus sėkmingas. 

11.8. Tokiomis aplinkybėmis dėtume pagrįstas pastangas lėšas susigrąžinti. Už tai galime imti pagrįstą mokestį, atspindintį mūsų pastangas. Tačiau nėra garantijos, kad atšaukimas bus sėkmingas. 

11.9. Galite susigrąžinti visą atliktų pervedimų, inicijuotų Gavėjo ar per jį, sumą, jei: i) tiksli suma nebuvo nurodyta leidžiant pavedimą ir ii) pervedimo suma viršija sumą, kurios iš jūsų buvo galima pagrįstai tikėtis. Mes paprašysime jūsų pateikti mums informaciją apie šias sąlygas. Galite prašyti tokio pinigų grąžinimo per 8 savaites nuo debeto datos, o mes grąžinsime visą sumą per 10 darbo dienų nuo jūsų prašymo grąžinti lėšas gavimo, arba paaiškinkite, kodėl mes jums negrąžinsime, taip pat nurodykite atsisakymo apskundimo tvarką. 

11.10. Pervedimas laikomas įgaliotu tik tuo atveju, jei Jūs, kaip Mokėtojas, iš anksto davėte sutikimą jį atlikti. Savo sutikimą galite duoti atlikdami mūsų teikiamas autentifikavimo procedūras (pvz., slaptažodžius, kodus ir pan.). Rašytinis sutikimas turi būti tinkamai pasirašytas. Savo sutikimą galite duoti kitais formatais, kurių reikalauja konkrečios paslaugos ir (arba) nurodyta papildomose Šalių sutartyse. 

11.11. Jūs galite atšaukti savo sutikimą atlikti Pervedimą bet kuriuo metu, kol mes jį negausime. Gali būti, kad negalėsime atšaukti jau įvykdyto perkėlimo. Taip pat galite atšaukti sutikimą atlikti keletą Pervedimų, tokiu atveju visi būsimi Pervedimai tampa neteisėti. 

11.12. Jei pervedimą inicijuoja Gavėjas arba per jį, Mokėtojas negali atšaukti Pervedimo nurodymo, davęs Gavėjui sutikimą jį vykdyti. 

11.13. Šalims iš anksto susitarus dėl konkrečios Pavedimo pavedimo įvykdymo datos, vėliausiai pervedimo pavedimą galite atsiimti dieną prieš sutartą datą – iki Darbo dienos pabaigos. 

11.14. Pasibaigus šiems terminams, Pervedimo nurodymas gali būti atšauktas tik tuo atveju, jei Šalys – o kai kuriais atvejais ir Gavėjas – su tuo sutinka. 

11.15. Jei manote, kad atliktas Pervedimas buvo neteisėtas arba neteisingai atliktas, turite nedelsdami apie tai mums pranešti raštu, kai sužinosite apie tokį Pervedimą ir ne vėliau kaip per 2 mėnesius nuo debeto datos, kaip numatyta veiklą reglamentuojančiame įstatyme. ir mokėjimo paslaugų teikėjų atsakomybė. To nepadarius patvirtinate, kad patvirtinate perkėlimą. 

11.16.  Jei pranešate mums apie Mokėjimo priemonių praradimą (mūsų telefono numeris, el. pašto adresas ir (arba) kiti susisiekimo būdai yra pateikti 5.6.4 punkte, norėdami informuoti mus apie praradimą), vagystę, pasisavinimą ar nesąžiningą Mokėjimo priemonių naudojimą, nepatirti jokių finansinių pasekmių dėl netinkamo pamestos, pavogtos ar pasisavintos Mokėjimo priemonės naudojimo (nebent pasielgėte nesąžiningai). 

11.17. Kai tik sužinosime, kad nesuteikėte pavedimo, grąžinsime jums to Pervedimo sumą (ne vėliau kaip iki kitos darbo dienos pabaigos) ir, jei reikia, atkursime jūsų sąskaitos likutį (nebent mes įtariamas sukčiavimas). Jei įtarsime sukčiavimą, informuosime Lietuvos banką. 

11.18. Pirmus 50 eurų nuostolių, patirtų per: 

 11.18.1. pamestos ar pavogtos Mokėjimo priemonės naudojimas; 

 11.18.2. Mokėjimo priemonės pasisavinimas. 

 11.19. Jums nereikės padengti nuostolių, jei: 

11.19.1. negalėjote pastebėti, kad telefonas buvo pamestas, pavogtas arba pasisavintas prieš perkėlimą (nebent pasielgėte nesąžiningai), arba 

11.19.2. dėl neteisėto perdavimo kalti mes. 

11.20.  Jūs padengsite visus nuostolius, kuriuos patyrėte elgdamiesi nesąžiningai arba jei tyčia ar dėl didelio neatsargumo nevykdote savo saugumo įsipareigojimų (žr. 5 skyrių). Jei įtarsime sukčiavimą, informuosime Lietuvos banką. 

11.21. Jei neprašome tvirto kliento autentifikavimo, jūs turėsite padengti tik neteisėtų pervedimų nuostolius, jei pasielgėte nesąžiningai. 

  1.  Informacijos rinkimas 

12.1. Pagal galiojančius įstatymus visos finansų įstaigos turi gauti, patikrinti ir įrašyti identifikuojančią informaciją apie visus savo klientus. Todėl galime reikalauti, kad pateiktumėte mums savo verslo informaciją, taip pat galime teisiškai kreiptis į kitus šaltinius, kad gautume informacijos apie jus. 

12.2. Todėl galime reikalauti, kad pateiktumėte mums savo verslo informaciją, taip pat galime teisiškai kreiptis į kitus šaltinius, kad gautume informacijos apie jus, kad galėtume jus patikrinti. 

12.3. Gali prireikti šių patvirtinimo priemonių: Įgaliotųjų verslo naudotojų nuotraukos, pvz., paso ar kito asmens tapatybės dokumento kopija, gyvenamosios vietos įrodymas. 

12.4. Sutinkate, kad galime atskleisti tam tikrą informaciją apie jūsų verslą ir Įgaliotąjį verslo naudotoją, įskaitant atitinkamų asmenų vardus, gyvenamosios vietos adresus ir gimimo datas, kredito ataskaitų agentūrai, kad gautume kredito ataskaitą šiais tikslais. 

12.5. Visa jūsų pateikta informacija bus tvarkoma saugiai ir griežtai laikantis Bendrojo duomenų apsaugos reglamento. 

12.6. Pasiliekame teisę bet kuriuo metu prašyti jūsų pateikti mums aukščiau minėtus dokumentus ir kitą patvirtinančią informaciją. 

12.7. Be tikrinimų, kuriuos atliekame savo siuntėjams, savo nuožiūra gali reikėti patikrinti kitas šalis, susijusias su konkrečia operacija. Tai gali apimti, bet tuo neapsiribojant, imtuvų patikrinimus. Šie patikrinimai atliekami siekiant laikytis galiojančių įstatymų, taisyklių ir mūsų vidinės rizikos valdymo politikos.

  1. Technologijų konfigūracija ir saugumas 

13.1. Tik jūs esate atsakingi už tai, kad jūsų informacinės technologijos, kompiuterinės programos, mobilieji įrenginiai ir platformos būtų tinkamai sukonfigūruotos pasiekti ir naudotis mūsų paslaugomis. Tai apima suderinamos aparatinės įrangos, programinės įrangos, interneto ryšį ir naujausias saugos priemones, bet tuo neapsiribojant. 

13.2. Nors stengiamės išlaikyti aukščiausius saugumo ir funkcionalumo standartus, negalime garantuoti, kad mūsų Paslaugose nebus klaidų, virusų ar kitų technologinių problemų. Jūs esate atsakingi už pakankamų procedūrų ir virusų patikrinimų (įskaitant antivirusines ir kitas saugumo patikras) įgyvendinimą, kad atitiktumėte jūsų konkrečius duomenų įvesties ir išvesties tikslumo reikalavimus. 

13.3. Primygtinai rekomenduojame reguliariai atnaujinti įrenginius, naudoti patikimą antivirusinę programinę įrangą ir laikytis geriausios internetinės saugos praktikos, kad apsisaugotumėte naudojantis mūsų paslaugomis. 

13.4.  „TransferGo“ neatsako už jokius nuostolius ar žalą, atsiradusius dėl viruso, paskirstytos paslaugų atsisakymo atakos ar kitos technologiškai žalingos medžiagos, kuri gali užkrėsti jūsų kompiuterinę įrangą, kompiuterių programas, duomenis ar kitą patentuotą medžiagą dėl to, kad naudojatės mūsų paslaugomis. Paslaugas arba bet kokio turinio atsisiuntimą iš mūsų svetainės arba bet kurios su ja susijusios svetainės. 

13.5. Turėtumėte naudoti savo apsaugos nuo virusų programinę įrangą. Negalime ir negarantuojame, kad failai, kuriuos galima atsisiųsti iš mūsų svetainės, nebus užkrėsti virusais, kirmėlėmis, Trojos arkliais ar kitais kodais, turinčiais užkrečiamųjų ar destruktyvių savybių. 

  1. Atsakomybės apribojimai 

 14.1. Paslaugą teiksime dėmesingai ir rūpestingai. 

14.2. Mes dėsime visas pagrįstas pastangas, kad Paslauga būtų prieinama, išskyrus planuojamą techninę priežiūrą, apie kurią bus pranešta prieš 24 valandas, patalpinant pranešimą mūsų svetainėje ar mobiliojoje programėlėje arba pateikiant įspėjimą per Paslaugą. 

14.3. Arba neplaninė priežiūra įprastomis darbo valandomis (Lietuvos laiku) ar kitu būdu, apie kurią dėsime visas pagrįstas pastangas, kad iš anksto jus įspėtų, patalpindami pranešimą mūsų svetainėje ar mobiliojoje programėlėje arba pateikdami įspėjimą per Paslaugą. 

14.4. Dėl interneto ir technologijų pobūdžio bei bendradarbiavimo su trečiųjų šalių teikėjais Paslauga teikiama „kaip prieinama“ ir „tokia, kokia yra“. Tai reiškia, kad negalime pažadėti, kad jūsų naudojimasis Paslauga bus nepertraukiamas, be vėlavimų, be klaidų arba pateisins jūsų lūkesčius, ir neprisiimame jokių įsipareigojimų, susijusių su Paslaugos veikimu ar prieinamumu pagal šias sąlygas ir sąlygas. ir, kiek galime tai padaryti, neįtraukiame jokių įsipareigojimų, kurie gali būti numanomi pagal įstatymus. 

14.5. Mes taip pat nebūsime atsakingi, kiek tai leidžiama pagal taikomus įstatymus, už vėlavimą atlikti bet kokius sandorius ar bet kokius kitus įsipareigojimus, jei tai lėmė nuo mūsų nepriklausančios aplinkybės, pavyzdžiui, įstatymų pasikeitimai, užsienio valiutos išėmimas, streikai ar darbo ginčai, sankcijų taikymas naudos gavėjui ar stichinės nelaimės. 

14.6. Jei dėl kurios nors iš šių priežasčių negalėsime atlikti operacijos, mes kuo greičiau jus informuosime ir imsimės pagrįstų priemonių, kad užtikrintume visų jūsų sumokėtų pinigų grąžinimą. 

14.7. Tačiau tuo atveju, jei atliksime mokėjimo pavedimą ne pagal jūsų nurodymus (pavyzdžiui, išsiunčiame pavedimą ne tam gavėjui), grąžinsime jums visą tą mokėjimą. 

14.8. Saugumo sumetimais rekomenduojame siųsti pinigus tik patikimoms ir patvirtintoms įmonėms ir trečiosioms šalims, kurias pažįstate arba su kuriomis anksčiau bendradarbiavote. Būkite atsargūs siųsdami pinigus gavėjams, kurių nepažįstate ir su kuriais anksčiau niekada nesusidūrėte. 

14.9. Jei pasirenkate mokėti trečiosioms šalims už prekes ir paslaugas naudodamiesi Paslauga, jūs pripažįstate, kad TransferGo nekontroliuoja ir nėra atsakinga už tokių prekių ar paslaugų kokybę, saugą, teisėtumą ar pristatymą ir kad bet koks toks naudojimasis Paslauga yra visiškai jūsų pačių rizika. 

14.10. Neautorizuoto mokėjimo arba neteisingai dėl mūsų klaidos atlikto mokėjimo atveju, Jūsų prašymu, nedelsdami grąžinsime mokėjimo sumą, įskaitant visus mūsų nuskaitytus mokesčius. Tai netaikoma: a) kai neautorizuotas mokėjimas atsiranda dėl to, kad nesaugote savo sąskaitos duomenų; b) jei pasielgėte nesąžiningai; c) jei tyčia ar dėl didelio neatsargumo nesilaikėte šios sutarties sąlygų, susijusių su jūsų paskyros naudojimu; d) jei sužinojote apie tokį įvykį be nepagrįsto delsimo nepranešite mums apie slaptažodžio, slaptažodžio praradimą ar kitus įvykius, kurie, kaip galima pagrįstai tikėtis, galėjo pakenkti jūsų paskyros saugumui. 

  1. Licencija naudotis svetaine 

15.1. Galite peržiūrėti, atsisiųsti tik talpyklos saugojimo tikslais ir spausdinti mūsų svetainės puslapius, kurie: 

15.1.1. Negalite iš naujo publikuoti medžiagos iš mūsų svetainės (įskaitant pakartotinį publikavimą kitoje svetainėje) arba atgaminti ar saugoti medžiagos iš mūsų svetainės jokioje viešoje ar privačioje elektroninėje paieškos sistemoje. 

15.1.2. Negalite atgaminti, dauginti, kopijuoti, parduoti, perparduoti, lankytis ar kitaip išnaudoti mūsų svetainėje arba mūsų svetainėje esančios medžiagos komerciniais tikslais be mūsų aiškaus rašytinio sutikimo. 

  1. Force Majeure 

16.1. TransferGo nebus laikomas atsakinga už bet kokį veiksmą, įvykį ar aplinkybes, kurių TransferGo pagrįstai nekontroliuoja („Force Majeure įvykis“), bet tik tuo atveju ir tiek, kiek toks Force Majeure įvykis (a) nepaisant Laikydamiesi pagrįsto atidumo, TransferGo negali arba negali užkirsti kelio, išvengti ar pašalinti: arba (b) reikšmingai ir neigiamai veikia TransferGo galimybes vykdyti savo įsipareigojimus, kai TransferGo ėmėsi visų pagrįstų atsargumo priemonių, deramo rūpestingumo ir pagrįstų alternatyvių priemonių, kad išvengtų tokio Force Majeure įvykio. 

  1. Intelektinės nuosavybės teisės 

17.1. TransferGo svetainę ir TransferGo paslaugą, turinį ir visą intelektinę nuosavybę, programinę įrangą ir duomenų bazes, susijusias su jais ir esančias juose. Įskaitant, bet neapsiribojant autorių teises, patentus, duomenų bazių teises, prekių ženklus ir paslaugų ženklus bei bet kokias kitas intelektinės nuosavybės teises, kurios yra susijusios su mūsų svetainės ir mobiliosios programos dizainu, išdėstymu, procesais, funkcijomis, duomenimis ir turiniu, priklauso mums ir suteikiame jums leidimą naudoti šią medžiagą tik tam, kad būtų galima naudotis Paslauga pagal šias Sąlygas. 

17.2. Visos teisės, nuosavybės teisės ir interesai į TransferGo svetainę ir Paslaugą lieka mūsų nuosavybe. 

 17.3. „TransferGo“ svetainė ir „TransferGo“ paslauga gali būti naudojami tik šiose Sąlygose leidžiamais arba svetainėje aprašytais tikslais. Jūs turite teisę peržiūrėti ir saugoti TransferGo svetainės puslapių kopijas savo reikmėms. Negalite kopijuoti, skelbti, keisti, kurti išvestinių kūrinių, dalyvauti perduodant ar parduodant, skelbti internete arba jokiu būdu platinti ar naudoti TransferGo svetainės ir (arba) TransferGo paslaugos ar bet kurios jos dalies bet kokiam tikslui. viešajam ar komerciniam naudojimui be mūsų aiškaus raštiško leidimo. 

17.4. „TransferGo“ patvirtina, kad jai išlaiko visišką nuosavybės teisę į suteiktas teises, teisę jomis disponuoti ir laisvai suteikti licencijas tam, kam nori. 

17.5. Išskyrus tai, kas leidžiama šiose taisyklėse ir sąlygose, jums nesuteikiama teisė naudoti „TransferGo“ pavadinimą arba bet kurį „TransferGo“ prekės ženklą, logotipą, domenų pavadinimus ar bet kokias kitas išskirtines prekės ženklo savybes. 

 17.6. Jokia mūsų svetainės dalis, jos turinys ar bet kuri iš jos pagrindinės programinės įrangos ir duomenų bazių negali būti kopijuojama ar atkuriama, dalijamasi su trečiosiomis šalimis, apgręžta, surenkama atgal arba naudojama kuriant išvestinį darbą (fizine ar elektronine forma) be išankstinis rašytinis TransferGo sutikimas. 

17.7. Jūs negalite pašalinti ar keisti jokių autorių teisių, prekių ženklų ar kitų nuosavybės teisių pranešimų ar legendų, rodomų TransferGo svetainėje (ar spausdintuose svetainės puslapiuose). 

17.8. Jūs sutinkate atlyginti žalą ir apsaugoti TransferGo nuo bet kokių pretenzijų, žalos, įsipareigojimų, išlaidų ir išlaidų (įskaitant pagrįstus teisinius mokesčius), atsirandančių dėl bet kokios trečiosios šalies intelektinės nuosavybės teisių pažeidimo, susijusių su jūsų naudojimusi TransferGo svetaine ir TransferGo paslauga. . 

 17.9. Trečiųjų šalių medžiaga 

17.9.1. Mūsų svetainė ir paslaugos gali apimti arba suteikti prieigą prie programinės įrangos, turinio, duomenų ar kitos medžiagos, įskaitant susijusią dokumentaciją, kuri priklauso kitoms šalims nei TransferGo („Trečiųjų šalių medžiaga“). 

17.9.2. Visa trečiųjų šalių medžiaga yra jų atitinkamų savininkų ir licencijų išdavėjų nuosavybė. Trečiųjų šalių medžiagos naudojimui taikomos bet kokios licencijos sutartys ar kitos trečiosios šalies nustatytos sąlygos. TransferGo nesuteikia jums jokių teisių naudoti tokią Trečiųjų šalių medžiagą. 

17.9.3. „TransferGo“ neteikia jokių pareiškimų ar garantijų dėl trečiųjų šalių medžiagos tikslumo, išsamumo ar kokybės ir aiškiai atsisako visų tokių garantijų, kiek tai leidžia taikytini įstatymai. 

17.9.4. Jūs pripažįstate, kad TransferGo nėra atsakinga ir nepatvirtina jokios trečiosios šalies medžiagos. Visą trečiųjų šalių medžiagą naudojate savo pačių rizika. 

17.9.5. Jei pasiekiate ar naudojate bet kokią trečiųjų šalių medžiagą, sutinkate, kad TransferGo nėra atsakinga už jokius nuostolius ar žalą, kurią galite patirti dėl tokios prieigos ar naudojimo. 

17.9.6. Šiose Sąlygose pateiktos intelektinės nuosavybės nuostatos galioja ir pasibaigus šių Sąlygų galiojimui arba galiojimo laikui. 

  1. Priimtinas naudojimas 

18.1. Jūs sutinkate, kad jei naudojatės mūsų svetaine ir (arba) mūsų paslaugomis, jūs sutinkate su šiomis taisyklėmis ir sąlygomis. Jei nesutinkate su šiomis taisyklėmis ir sąlygomis, neturėtumėte naudotis mūsų svetaine ar mūsų paslaugomis. 

18.2. Naudodamiesi Paslauga neturite: 

18.2.1. Sukurti daugiau nei vieną įmonės profilį tai pačiai įmonei ir tuo pačiu pavadinimu; 

18.2.3. Naudoti mūsų paslaugas bet kokiais neteisėtais tikslais arba pažeidžiant vietinius, valstijos, nacionalinius ar tarptautinius įstatymus; 

18.2.3. Naudoti mūsų Paslaugas bet kokiai nesąžiningai, piktnaudžiavimui ar neteisėtai veiklai vykdyti ar užsiimti, įskaitant pinigų plovimą, teroristų finansavimą, nesąžiningus sandorius, sandorius, susijusius su neteisėtomis prekėmis ar paslaugomis, bet tuo neapsiribojant; 

18.2.4. Naudokite mūsų Paslaugas bet kokiais komerciniais tikslais neužsiregistravę ir nesukūrę verslo profilio; 

18.2.5. Bandyti gauti neteisėtą prieigą prie mūsų sistemų, kitų vartotojų paskyrų ar bet kokių susijusių tinklų; 

18.2.6. Naudokite mūsų Paslaugas tokiu būdu, kuris galėtų sugadinti, išjungti, perkrauti arba pakenkti mūsų serveriams ar tinklams; 

18.2.7. Naudokite bet kokį robotą, vorą, skaitytuvą, grandiklį ar kitas automatizuotas priemones, kad pasiektumėte mūsų svetainę ar paslaugą; 

18.2.8. Rinkti arba rinkti bet kokią asmeninę informaciją iš kitų mūsų Paslaugų vartotojų; 

18.2.9. Apsimetinėti bet kokiu asmeniu ar subjektu arba melagingai teigti ar kitaip klaidingai pateikti savo ryšį su asmeniu ar subjektu; 

18.2.10. apeiti, išjungti ar kitaip trukdyti bet kurioms su sauga susijusioms Paslaugos funkcijoms; 

18.2.11. Pateikite bet kokią klaidingą ar klaidinančią informaciją įmonės profilio išsamioje informacijoje ir (arba) kai to prašoma; 

18.2.12. leisti kitam vartotojui, kuris nėra Įgaliotasis verslo vartotojas, pasiekti arba naudoti Paslaugą jūsų vardu arba jūsų vardu; 

18.2.13. Naudotis Paslauga, jei sustabdėme arba uždraudėme ja naudotis; 

18.2.14. Keisti, trukdyti, perimti, sutrikdyti ar įsilaužti į svetainę ar Paslaugą; 

18.2.15. Imtis bet kokių veiksmų, kurie sukelia arba gali sukelti neprotingą ar neproporcingai didelę apkrovą mūsų infrastruktūrai; 

18.2.16. Naudokite mūsų paslaugas, kad galėtumėte manipuliuoti rinka bet kokia forma, įskaitant, bet tuo neapsiribojant: bandymą dirbtinai paveikti valiutos keitimo kursus, įsitraukti į arbitražą ar kitą veiklą, kuria siekiama nesąžiningai pasinaudoti mūsų paslaugomis; 

18.2.17. Naudokite mūsų Paslaugas tokiu būdu, dėl kurio TransferGo, kitiems vartotojams, trečiosioms šalims ar jūsų įmonei atsiranda skundų, ginčų, atšaukimų, mokėjimų grąžinimo, mokesčių, baudų, baudų ar kitokios atsakomybės; 

18.2.18. Piktnaudžiauti Paslauga sąmoningai įvedant virusus, Trojos arklius, kirminus, logines bombas ar kitą medžiagą, kuri pakenktų Paslaugai, sistemai, duomenims, informacijai ar bet kuriam Paslaugos įrangos vartotojui (kartu šis sąrašas sudaro mūsų „Priimtino naudojimo taisykles“). ‘). 

18.3. Priimtino naudojimo taisyklių nesilaikymas yra rimtas šių Sąlygų pažeidimas ir dėl to galime imtis visų arba bet kurio iš šių veiksmų (su įspėjimu arba be jo): 

18.3.1. nedelsiant, laikinai arba visam laikui atšaukti savo teisę naudotis mūsų paslauga arba uždaryti savo įmonės profilį ir (arba) įmonės paskyrą; 

18.3.2.  įspėjimas jums; 

18.3.3. teisiniai veiksmai prieš jus, įskaitant visų išlaidų (įskaitant, bet neapsiribojant, pagrįstas administracines ir teisines išlaidas), atsiradusias dėl pažeidimo, atlyginimo; 

18.3.4. tokios informacijos atskleidimas teisėsaugos institucijoms, jei pagrįstai manome, kad tai būtina. 

18.3.5. Veiksmai, kurių galime imtis, neapsiriboja tais, kurie aprašyti aukščiau, ir galime imtis bet kokių kitų veiksmų, kuriuos pagrįstai laikome tinkamais. 

  1. Jūsų TransferGo profilio ir (arba) TransferGo paskyros uždarymas ir sustabdymas 

19.1. Galime uždaryti jūsų įmonės profilį ir (arba) įmonės paskyrą arba bet kokią su ja susijusią paslaugą, įspėję jus prieš du mėnesius. 

19.2. Bet kuriuo metu galime sustabdyti arba uždaryti jūsų įmonės profilį ir (arba) įmonės paskyrą be įspėjimo, jei: 

19.2.1.  pažeidžiate bet kurią šių taisyklių ir sąlygų nuostatą; 

19.2.2. mūsų prašo arba nurodo bet kuris kompetentingas teismas, vyriausybės institucija, viešoji įstaiga arba teisėsaugos agentūra; 

19.2.3. turime pagrindo manyti, kad pažeidžiate bet kurį taikomą įstatymą ar reglamentą; arba 

19.2.4. turime pagrindo manyti, kad esate susijęs su bet kokia nesąžininga veikla, pinigų plovimu, terorizmo finansavimu ar kita nusikalstama ar neteisėta veikla. 

19.2.5. jei negalime gauti ar patikrinti jokios informacijos, susijusios su jumis ar jūsų sandoriu.

19.3. Galime sustabdyti jūsų Verslo profilį ir (arba) Verslo sąskaitą arba apriboti jos funkcionalumą, jei turime pagrįstų abejonių dėl i) jūsų Verslo profilio ir (arba) Verslo sąskaitos saugumo; arba ii) įtariamo neteisėto ar apgaulingo jūsų Verslo profilio ir (arba) Verslo sąskaitos naudojimo.

19.4. Pranešime jums apie bet kokį sustabdymą ar apribojimą ir tokio sustabdymo ar apribojimo priežastis kuo greičiau, arba prieš įgyvendinant sustabdymą ar apribojimą, arba iškart po to, nebent pranešimas jums būtų neteisėtas arba pakenktų mūsų pagrįstoms saugumo priemonėms. Sustabdymą ir (arba) apribojimą panaikinsime kuo greičiau, kai tik sustabdymo ir (arba) apribojimo priežastys nustos egzistuoti.

19.5. Kai uždarote savo Verslo profilį ir (arba) Verslo sąskaitą, atšauksime visus laukiančius sandorius ir grąžinsime jums sąskaitoje esančias lėšas, atėmus bet kokius mokesčius ar kitas sumas, kurias mums esate skolingi. Turėtumėte atsiimti savo lėšas per pagrįstą laiką. Privalote atsiimti savo lėšas prieš uždarant Verslo sąskaitą. Uždarymo metu, jei vis dar turite lėšų savo Verslo sąskaitoje, nebeturėsite prieigos prie jų, tačiau vis tiek galėsite atsiimti savo pinigus susisiekę su Klientų aptarnavimu. Turite teisę tai padaryti per 6 metus nuo jūsų Verslo sąskaitos uždarymo datos.

19.6. TransferGo gali pranešti apie įtariamus teisės, reglamentų ar baudžiamųjų įstatymų pažeidimus atitinkamoms teisėsaugos institucijoms. Tokiais atvejais bendradarbiausime su tomis institucijomis, įskaitant jūsų duomenų ir sąskaitos informacijos atskleidimą joms.

19.7. Galime laikyti jūsų Verslo sąskaitos likutį, jei tai pagrįstai reikalinga apsaugai nuo atsakomybės rizikos arba jei pagrįstai manome, kad pažeidėte mūsų Sąlygas ir nuostatas. Tokie laikymai išliks tol, kol manysime, kad tai būtina sprendžiant pagrindinę problemą.

  1. Teismo įsakymai ir teisiniai procesai

20.1. Jei gauname pranešimą apie teismo įsakymą ar kitą teisinį procesą (įskaitant areštą ar bet kokį lygiavertį procesą), kuris jus veikia, arba jei kitaip manome, kad privalome tai padaryti, kad atitiktume teismo įsakymą, taikomą teisę ar reglamentų reikalavimus, galime būti priversti imtis tam tikrų veiksmų. Šie veiksmai gali apimti, bet neapsiriboti: i. Mokėjimų į/iš jūsų Verslo sąskaitos laikymą, ii. Rezervo ar apribojimo nustatymą jūsų Verslo sąskaitoje, iii. Jūsų lėšų išleidimą, kad atitiktume teisinį procesą.

20.2. Mes nuspręsime, savo nuožiūra, kokių veiksmų reikia imtis, atsižvelgiant į konkrečias aplinkybes ir teisės reikalavimus.

20.3. Jei teismo įsakymas, taikoma teisė, reglamentų reikalavimas ar kitas teisinis procesas to nedraudžia, bandysime pranešti jums apie šiuos veiksmus naudodami jūsų pateiktą kontaktinę informaciją.

20.4. TransferGo neturi pareigos ginčyti ar apskųsti bet kokį teismo įsakymą ar teisinį procesą, susijusį su jumis, jūsų Verslo sąskaita ar mūsų Paslaugų naudojimu.

20.5. Kai įgyvendiname laikymą, rezervą ar apribojimą dėl teismo įsakymo, taikomos teisės, reglamentų reikalavimo ar kito teisinio proceso, laikymas, rezervas ar apribojimas gali išlikti tol, kol manysime, kad tai pagrįstai būtina, kad atitiktume teisės reikalavimus arba spręstume bet kokias susijusias rizikas.

20.6. Jūs sutinkate, kad TransferGo nebus atsakinga už bet kokius nuostolius ar žalą, kurią galite patirti dėl mūsų atitikties teisės procesams ar reglamentų reikalavimams.

  1. Skundai, ginčų sprendimas

21.1. Šios Sąlygos ir nuostatos parengtos pagal Lietuvos Respublikos įstatymus.

21.2. Ginčai tarp Šalių turėtų būti sprendžiami derybų būdu.

21.3. Jei negalime jų išspręsti šiuo būdu, galite pateikti skundą. Skundą galite pateikti pagal šią procedūrą: skundų procedūra [https://www.transfergo.com/complaints]. Paprašysime jūsų pateikti vardą ir pavardę, kontaktinius duomenis, tokius kaip telefono numeris ir el. pašto adresas, skundo detales, bet kokių dokumentų, kurie palaiko skundą, kopijas ir kaip norėtumėte, kad išspręstume problemą.

21.4. Gavę jūsų skundą, patvirtinsime jį su jumis ir nurodysime atsakymo terminą. Tai priklauso nuo jūsų skundo sudėtingumo, tačiau stengsimės atsakyti kuo greičiau ir ne vėliau kaip per 15 Verslo dienų. Jei manome, kad negalime atsakyti per tą laiką, pranešime, kada tikėtis mūsų atsakymo, kuris bus ne vėliau kaip per 35 Verslo dienas.

  1. Klaidos

22.1. Jei pastebite, kad jūsų sąskaitoje buvo įskaitytos lėšos, kurios jums nepriklauso, turite nedelsdami mus informuoti.

22.2. Jei jūsų sąskaitoje neteisingai įskaityta suma, galime ją nurašyti be jūsų atskiro sutikimo. Jei jūsų sąskaitoje nebėra lėšų, kad padengtumėte tokį nurašymą, turite mums grąžinti per 3 Verslo dienas nuo mūsų prašymo gavimo. Jei nesate bendradarbiaujate ir negrąžinate lėšų, TransferGo imsis teisinių ir vykdymo veiksmų.

  1. Jūsų pinigų apsauga

23.1. Bendradarbiaujame su reguliuojamomis kredito įstaigomis, kurios laiko klientų lėšas atskirai nuo mūsų pačių lėšų pagal taikomus reglamentus. Tai vadinama apsauga. Kadangi jūsų lėšos yra atskirai apsaugotos, jei taptume nemokūs, sumokėjus bet kokias su nemokumu susijusias išlaidas, jūs (ir visi mūsų kiti klientai) būtumėte išmokėti iš apsaugos sąskaitų, laikomų reguliuojamoje kredito įstaigoje. Šį procesą tvarkytų nemokumo administratorius, o ne mes.

  1. Sąlygų ir nuostatų keitimas

24.1. Kartais gali prireikti pakeisti šias Sąlygas, kad:

24.1. 1. atitiktume teisę ar reglamentus;

24.1.2. atspindėtume besikeičiančias rinkos sąlygas; arba

24.1.3. atitiktume mūsų besikeičiančius verslo reikalavimus.

24.2. TransferGo praneš jums apie bet kokius mūsų Sąlygų ir nuostatų pakeitimus raštu el. paštu ir (arba) paskelbdami pranešimą mūsų svetainėje ar mobiliojoje programėlėje kartu su data, nuo kurios pakeitimai įsigalios (toliau – „Įsigaliojimo data“).

24.3. TransferGo praneš jums raštu bent prieš du (2) mėnesius apie bet kokius esminius šių Sąlygų ir nuostatų pakeitimus. Jei taip padarysime, galite nedelsiant nutraukti šias Sąlygas ir nuostatas uždarydami savo Verslo profilį ir (arba) Verslo sąskaitą bei nutraukdami mūsų Paslaugų naudojimą per pranešimo laikotarpį. Jei per pranešimo laikotarpį iš jūsų negirdėsime, bus laikoma, kad sutikote su siūlomais pakeitimais, ir jie jums bus taikomi nuo pranešime nurodytos Įsigaliojimo datos.

24.4. Kai kuriais atvejais galime pakeisti šias Sąlygas ir nuostatas nedelsiant. Nepaisant 24.3 punkto, pakeitimai, kuriems nereikia dviejų mėnesių pranešimo, yra (1) palankesni jums; (2) reikalaujami pagal įstatymus; (3) susiję su naujos paslaugos pridėjimu, papildoma esamos Paslaugos funkcija; arba (4) pakeitimai, kurie nei sumažina jūsų teisių, nei padidina jūsų atsakomybę, įsigalios nedelsiant, jei jie nurodyti pakeitimo pranešime. Valiutų keitimo kursų pakeitimai įsigalios nedelsiant, be pranešimo ir be teisės prieštarauti tokiam pakeitimui.

24.5. Pakeitimai, padaryti mūsų Sąlygose ir nuostatose, paprastai bus taikomi jūsų Paslaugos naudojimui po Įsigaliojimo datos, tačiau gali būti taikomi bet kokiems sandoriams ar kitam Paslaugos naudojimui, pradėtam prieš Įsigaliojimo datą, jei to reikalauja įstatymai.

  1. Jokios finansinės konsultacijos

25.1. Mūsų Paslauga ir bet kokia informacija, rodoma mūsų svetainėje, nėra investavimo ar finansinės konsultacijos, ir niekas, susijęs su informacijos teikimu čia, neturėtų būti laikomas fiduciarinių, finansinių ar kitų konsultacinių santykių tarp TransferGo ir jūsų ar bet kurios kitos trečiosios šalies sukūrimu.

25.2. Mes neprisiimame jokios atsakomybės už bet kokius nuostolius ar žalą, kurią patiriate veikdami ar neveikdami dėl bet kurio mūsų leidinio skaitymo. Jūs pripažįstate, kad naudojate mūsų teikiamą informaciją savo rizika.

25.3. Mūsų leidiniai nesiūlo investavimo konsultacijų ir niekas juose neturėtų būti laikoma investavimo konsultacijomis. Mūsų leidiniai yra skirti tik informaciniams ir edukaciniams tikslams.

25.4. Informacija, pateikta mūsų leidiniuose, nėra ir neturėtų būti laikoma pasiūlymu ar rekomendacija pirkti ar parduoti ar pasiūlymo ar rekomendacijos pirkti ar parduoti bet kokias vertybinius popierius. Mūsų leidiniai nėra ir neturėtų būti laikomi rekomendacija naudoti bet kokią konkrečią investavimo strategiją.

25.5. Bet kokie komentarai ar pareiškimai nėra rekomendacija jums dėl jokio konkretaus veiksmų plano ir neturėtų būti laikomi investavimo konsultacijomis.

  1. Jurisdikcija

26.1. Šios Sąlygos ir nuostatos bus reglamentuojamos ir aiškinamos pagal Lietuvos teisę, o bet kokie ginčai, kylantys pagal šias Sąlygas ir nuostatas, bus sprendžiami Lietuvos teismuose.

26.2. Jūs sutinkate, kad Lietuvos teismai turi išimtinę jurisdikciją dėl bet kokių ginčų.

26.3. Visi mūsų ir jūsų bendravimai bus atliekami lietuvių arba anglų kalba. Jei mūsų Sąlygos ir nuostatos bus išverstos į kitą kalbą, angliška mūsų Sąlygų ir nuostatų versija turės viršenybę prieš bet kokį vertimą.

  1. Visa sutartis

27.1. Ši Sutartis sudaro visą sutartį tarp jūsų ir TransferGo ir reglamentuoja jūsų prieigą prie mūsų svetainės ir jos naudojimą bei jūsų Paslaugų naudojimą. Ji pakeičia ir panaikina visas ankstesnes sutartis, pareiškimus (tiek žodinius, tiek rašytinius) ir supratimus tarp mūsų, susijusius su jos dalyku.

27.2. Jūs pripažįstate, kad sudarydami šią Sutartį nesiremiate jokiu pareiškimu, užtikrinimu ar garantija (tiek padaryta nekaltai, tiek aplaidžiai), kuris nėra nurodytas šioje Sutartyje. Jūs ir mes sutinkame, kad nė vienas iš mūsų neturės jokių pretenzijų dėl nekaltos ar aplaidžios klaidingos informacijos ar aplaidžios klaidingos nuomonės, pagrįstos bet kokiu šios Sutarties pareiškimu.

27.3. Nė viena šalis neturės jokių teisių dėl bet kokio neteisingo pareiškimo, padaryto kitos šalies, tiek žodžiu, tiek raštu, iki šios Sutarties sudarymo datos (nebent toks neteisingas pareiškimas buvo padarytas apgaulingai), o kitos šalies vienintelė teisių gynimo priemonė bus sutarties pažeidimas, kaip numatyta šiose Sąlygose ir nuostatose.

27.4. Jei bet kuri šios Sutarties nuostata bus pripažinta neįgyvendinama ar negaliojančia pagal bet kokį taikytiną įstatymą, tokia neįgyvendinamumas ar negaliojimas nesukels šios Sutarties neįgyvendinamumo ar negaliojimo kaip visumos, ir tokios nuostatos bus ištrintos, nepažeidžiant likusių nuostatų čia.

27.5. TransferGo gali bet kuriuo metu ir be pranešimo perleisti, perduoti, subrangos būdu perduoti ar kitaip tvarkyti visas ar bet kurias savo teises ar pareigas pagal šias Sąlygas ir nuostatas. Jūs negalite perleisti, perduoti, įkeisti, sublicencijuoti ar kitaip tvarkyti visas ar bet kurias savo teises ar pareigas pagal šias Sąlygas ir nuostatas be mūsų išankstinio raštiško sutikimo. Bet kokio perleidimo atveju šios Sąlygos ir nuostatos liks galioti ir toliau bus privalomos jums ir bet kokiam perėmėjui.

27.6. Joks TransferGo teisių ar teisių gynimo priemonių, numatytų šioje Sutartyje ar pagal įstatymą, nevykdymas ar delsimas nesudarys atsisakymo nuo tos ar bet kurios kitos teisės ar teisių gynimo priemonės, taip pat nesutrukdys ar apribos tolesnio tos ar bet kurios kitos teisės ar teisių gynimo priemonės vykdymo.

  1. Sutarties nutraukimas

28.1. Jūs galite nutraukti šią Sutartį:

28.1.1. nedelsiant, per 14 dienų nuo registracijos pas mus;

28.1.2. bet kuriuo kitu metu (ir dėl bet kokios priežasties), pranešdami mums prieš mėnesį.

28.2. Mes galime nutraukti šią Sutartį:

28.2.1 nedelsiant, jei rimtai ar reguliariai pažeidėte Sutartį arba elgėtės taip, kad nesuderinama su mūsų galimybe toliau teikti jums Paslaugas.

28.2.2 dėl bet kokios priežasties, jei pranešime jums prieš 30 dienų.

28.3. Jei prieš ar po šios Sutarties nutraukimo nenurodėte mums, kur pervesti lėšas (jei tokių yra), laikomas jūsų Sąskaitoje, galime taikyti mokestį už lėšų laikymą ir administravimą.

  1. Kontaktinė informacija

29.1. Registruotas biuras: Palangos g. 4, Vilnius, Lietuva. Šis biuras nėra viešai atviras jums ar kitiems visuomenės nariams.

29.2. Jei norite susisiekti su mumis dėl bet kokių rūpesčių, susijusių su šiomis Sąlygomis ir nuostatomis, skambinkite mums +370 5 2140 450 (pastaba: taikomi telefono tinklo mokesčiai), susisiekite su mumis per programėlės palaikymą arba rašykite el. paštu hello@transfergo.com.