Tarptautinių tiekėjų pasitikėjimo kūrimas
Šiandieninėje rinkoje kompanija, kuri siekia augti, turi užmegzti stiprius ryšius su tiekėjais. Globalizacijos stipriai veikiamoje rinkoje nebeliko klausimo „ar“ teks bendrauti su tarptautiniais tiekėjais, dabar šis klausimas pakeistas kitu – „kada“ tai atsitiks.
Tradiciniai santykiai su tiekėjais
Ne taip seniai santykiai tarp pirkėjo ir tiekėjo buvo modeliuojami remiantis šimtmečiais egzistuojančiu, Japonijoje sukurtu, keiretsu modeliu. Keiretsu yra neformali verslo grupė, kurioje kiekvienas verslo subjektas yra susietas investicijomis ar išimtinėmis sutartimis. Keiretsu gali būti sudaryta tiek horizontaliai, tiek vertikaliai. Nepriklausomai nuo struktūros, visų dalyvaujančių šalių sėkmė yra tiesiogiai susijusi su pagrindinės grupės sėkme.
Šis modelis praeitame amžiuje buvo itin sėkmingai pritaikytas daugelio verslo subjektų. Visgi, vartotojų rinkos pokyčiai, pasaulinė ekonomika ir naujos kartos verslininkų iškilimas atskleidė šios sistemos trūkumus. Geras pavyzdys galėtų būti JAV automobilių industrijos griūtis ir jos įtaka ekonomikai Detroite bei kituose atokiuose miestuose, kuriuose ši industrija klestėjo.
Patarimai siekiantiems užmegzti sėkmingus santykius su tarptautiniais tiekėjais
Verslo esmė – užtikrinti geriausią medžiagų ir produktų kainą nepaaukojant kokybės. Šiuolaikiniame verslo pasaulyje tai dažniausiai reiškia bendradarbiavimą su tarptautiniais verslo partneriais. Remdamiesi keletu esminių patarimų jūs sukursite tvirtus santykius su tiekėjais ir išvengsite nesusipratimų bei nusivylimų.
Komunikacija. Nors tai gali pasirodyti neįtikėtinai paprasta, svarbiausias bet kokių verslo santykių aspektas yra aiški ir glausta komunikacija. Tarptautiniai verslo santykiai gali būti sudėtingesni dėl laiko zonų skirtumo, tiesioginių susitikimų trūkumo ar kalbos barjero. Įsitikinkite, kad tiekėjas supranta jūsų lūkesčius, o jūs – jo keliamas sąlygas. Atminkite, kad net jeigu tiekėjas kalba jūsų gimtąja kalba, jo kalboje vartojami išsireiškimai ar žodžiai gali turėti kitas reikšmes. Geras pavyzdys galėtų būti komunikacija tarp amerikiečių ir britų, kurie lyg ir šneka ta pačia kalba, t.y. anglų, tačiau neretai nesusišneka, nes išsireiškimai ar žodžiai vartojami skirtingomis reikšmėmis.
Santykius kurkite palaipsniui. Pradėkite bendradarbiavimą nuo mažesnių projektų ir laikui bėgant didinkite mastus. Skirkite laiko ir parenkite aiškias sutartis kiekvienam projektui atskirai.
Stebėkite projektus. Dirbant su nauju tiekėju būtinai sekite projekto eigą, tai ne tik padės suprasti kaip tiekėjas plėtoja verslą, tačiau ir jūsų verslo partneriui bus aiškiau, kokius metodus jūs naudojate. Stebėjimas leidžia abiems verslo pusėms prisitaikyti.
Jūs nesate vienintelis tiekėjo klientas. Vienas iš kereitsu sistemos privalumų buvo didžiųjų partnerių įtaka, kuri leisdavo jiems išnaudoti savo tiekėjus. Šiuolaikiniame verslo pasaulyje taip nėra. Supraskite, kad tiekėjas vienu metu dirba su keletu skirtingų kompanijų, todėl pagrįstai įvertinkite savo poreikius. Suteikite tiekėjui pakakamai laiko pasirengti, įskaičiuokite maržą dėl potencialių siuntimo vėlavimų, nes tai yra esminis komponentas bendradarbiaujant su tarptautiniais tiekėjais.
_______________________
Mėgaukitės greitais, saugiais ir paprastais pervedimais su TransferGo. Pakvieskite kitus prisijungti prie TransferGo ir užsidirbkite £20 už kiekvieną prisijungusį draugą. Prisijunkite jau šiandien! 🚀