Kaip mes tvarkome skundus

Mums rūpi jūsų patirtis

Mes siekiame teikti aukštos kokybės klientų aptarnavimą ir atitikti mūsų klientų lūkesčius. Mes rimtai žiūrime į visus atsiliepimus ir skundus ir dirbame su jumis, siekdami išspręsti bet kokias iškilusias problemas. Mes skatiname klientų atsiliepimus ir džiaugiamės galimybe ištaisyti klaidas, jei jūs nesate visiškai patenkinti savo patirtimi.

Mūsų skundų nagrinėjimo procedūra leidžia mums ištirti jūsų skundus ir surinkti papildomą jūsų pateiktą informaciją, kad galėtume greitai ir veiksmingai išspręsti problemas. Laikydamiesi struktūruoto skundų tvarkymo proceso, nuolat tobuliname savo paslaugas ir užtikriname efektyvų bendravimą su mūsų klientais.


Kaip pateikti skundą

Norėdami pateikti skundą mums, galite rašyti el. paštu [email protected].

Lietuvių kalba mielai jums padėsime nuo pirmadienio iki penktadienio 9:00 – 18:00 val. (Lietuvos laiku) šiais numeriais: 

+44 11 8310 0891

+370 521 40 4 50

+49 30 5683 8124

Taip pat, kalbėdami telefonu su Klientų aptarnavimo agentu, galite paprašyti perduoti skundą vadovui. Siekdami užtikrinti asmeninių duomenų apsaugą, mūsų darbuotojai paprašys jūsų atsakyti į kelis saugos klausimus ir patvirtinti savo tapatybę.

Kai pateikiate skundą

Mes laikomės mūsų skundų tvarkymo procedūros, kad užtikrintume, jog visos problemos ir nesklandumai būtų greitai ir efektyviai išspręsti.

Kai pateikiate skundą mums, galite tikėtis:

Kad jūsų skundas bus išspręstas laiku, efektyviai ir teisingai.
Kad patyrę ir apmokyti darbuotojai rūpinsis jūsų skundu.
Rašytinio patvirtinimo per 2 darbo dienas nuo jūsų skundo gavimo.
Visus atsakymus gauti raštu.
Kad jūsų skundas bus išsamiai ištirtas.
Gauti mūsų išvadas ir galutinį sprendimą per 15 darbo dienų nuo pradinio skundo gavimo. Kai kuriais atvejais, gali tekti pratęsti šį laikotarpį iki 35 dienų, kad būtų atliktas išsamus tyrimas. Tačiau, mes jus informuosime ir stengsimės išspręsti jį kuo greičiau.
Išsamaus mūsų tyrimo ir išvadų dėl jūsų iškeltų problemų, įskaitant priemones ir veiksmus, atliktus dėl jūsų skundo.
Atnaujinimų apie mūsų progresą, jei negalime pateikti patenkinamo atsakymo per mūsų numatytą atsakymo laikotarpį.
Atitinkamų institucijų kontaktų, jei nesate patenkinti mūsų galutiniu sprendimu.


Jei nesate patenkinti rezultatu

Štai ką galite padaryti…

Dėl problemų su TransferGo Lithuania UAB:

Jei esate verslo klientas ir nesate patenkintas, galite kreiptis į teismą Lietuvoje.
Jei esate individualus klientas ir nesate patenkintas, galite laikytis Lietuvos įstatymų nustatytų taisyklių.

Norėdami pateikti skundą Lietuvos bankui, galite:
– Siųsti laišką į Totorių g. 4, 01121 Vilnius
– Rašyti el. paštu [email protected]
– Naudoti Lietuvos banko sistemą prašymui pateikti
– Skundą galima pateikti Lietuvos bankui arba per FIN-NET tinklą, pasiekiamą per nuorodą: https://finance.ec.europa.eu/consumer-finance-and-payments/retail-financial-services/financial-dispute-resolution-network-fin-net_en.

Dėl skundų apie TransferGo LTD:

Jei esate TransferGo LTD vartotojas, maža įmonė, maža labdaros organizacija ar mažasis fondas, ir jei jūsų skundas nebuvo išspręstas arba mes jums neatsiuntėme galutinio atsakymo laiško, galite susisiekti su Finansinių ombudsmeno tarnyba per 6 mėnesius.

Štai kaip juos pasiekti:
– Rašykite laišką Finansinių ombudsmeno tarnybai, Exchange Tower, Londonas E14 9SR.
– Skambinkite 0800 023 4 567 arba, jei skambinate iš už JK, skambinkite +44 20 7964 0500
– Rašykite el. paštu [email protected]
-Apsilankykite www.financial-ombudsman.org.uk, jei norite gauti daugiau informacijos.

Jei jūs nesate nei vienoje iš šių kategorijų, mes vis tiek stengsimės tvarkyti jūsų skundą sąžiningai ir objektyviai.