easy bank transfer
Tinklaraščio pradžios puslapis
Asmeniniai finansai
Pinigų pervedimai

El. bankininkystės mokėjimai ir kaip jie veikia?

7 min. skaitinys
Calculator placeholder

Siųsti iš

Populiarios

All countries

Keitimo kursas

– – –

GBP 1 = NGN 2030.28232

Pervedimo mokestis

Nemokamai – – – 0.99 0.99 USD

Gavėjas gaus

Populiarios

All countries

Please update the currency or receiver details.

Transfers from Türkiye are paused today. But don’t worry, they should be back on the next working day.

You're aiming high! Let’s try a smaller amount for now.

Please update the currency or receiver details.

Let’s try sending to another country instead.

Due to regulations, we can’t send money to this country right now. We’ll keep you posted if things change.

Let’s try sending to another country instead.

The amount is a bit too small for us. Try adding a little more.

Hmm, something’s not right. Try a different amount—or refresh this page.

Bus gauta per 30 minučių

El. bankininkystės mokėjimai: kas tai ir kaip jie veikia?

Turėdami daugiau nei 7 milijonus klientų visame pasaulyje, TransferGo žino vieną kitą dalyką apie pinigų pervedimus. Mes siūlome mažus mokesčius, didelį greitį ir puikius valiutų kursus pinigų pervedimams į daugiau nei 160 šalių visame pasaulyje (ir šis skaičius vis auga). Ir mes tik pradedame.

Mes nuolat dirbame, kad plėstume ir tobulintume savo produktą, kad pinigų pervedimai būtų lengvesni, greitesni ir labiau prieinami nei bet kada anksčiau. Vienas iš daugelio būdų, kaip patobulinome savo mokėjimo sistemas, yra galimybė mokėti per el. bankininkystę.

Įdomu, kas tai yra? Nuo to, kaip jie veikia, iki daugybės privalumų (ir ką daryti, jei susiduriate su problema), sužinokite viską, ką reikia žinoti apie mokėjimus per el. bankininkystę iš mūsų išsamaus dažniausiai užduodamų klausimų sąrašo, pateikto žemiau.

1. Kas yra el. bankininkystės mokėjimas?

El. bankininkystės mokėjimas yra efektyvus mokėjimo būdas, leidžiantis atlikti tiesioginius pervedimus iš vienos banko paskyros į kitą per el. bankininkystę. Tai pašalina kortelių ar trečiųjų šalių programėlių poreikį, nes tiesiogiai jungia jus su banku pervedimo metu.

2. Kaip veikia el. bankininkystės mokėjimai?

Kai pasirenkate el. bankininkystę kaip mokėjimo būdą, tiesiog pasirinkite savo banką iš sąrašo ir būsite nukreipti į savo banko internetinės bankininkystės portalą arba mobiliosios bankininkystės programėlę.

Prisijungę galite peržiūrėti pervedimo detales, pasirinkti, kurią banko sąskaitą naudoti pervedimui apmokėti (jei turite kelias paskyras pasirinktame banke) ir patvirtinti mokėjimą naudodami veido atpažinimą arba piršto atspaudą. Patvirtinus, lėšos tiesiogiai pervedamos iš jūsų banko paskyros į TransferGo, o tada gavėjui.

3. Ar mokėjimas per el. bankininkystę yra saugus?

Taip, mokėjimai per el. bankininkystę yra labai saugūs. Jiems naudojami aukščiausi saugumo standartai, stipri klientų autentifikacija (pvz., veido atpažinimas arba piršto atspaudas) ir šifravimas. Jūsų banko duomenys (įskaitant sąskaitos numerį ir rūšiavimo kodą) niekada nėra atskleisti TransferGo ar trečiosiomis šalimis.

4. Ar man reikia registruotis papildomai?

Papildoma registracija nereikalinga. Jei turite internetinės bankininkystės paskyrą palaikomame banke, galite iš karto pradėti naudoti el. bankininkystę, kaip mokėjimo būdą.

5. Kokie bankai palaiko mokėjimus per el. bankininkystę?

El. bankininkystė yra palaikoma daugybės bankų įvairiose šalyse (TransferGo šiuo metu palaiko tik pervedimus iš JK bankų). Pasirinkę mokėti per el. bankininkystę, pamatysite palaikomų bankų sąrašą. Jei jūsų bankas yra sąraše, galite tęsti mokėjimą.

6. Ar yra kokių nors mokesčių atliekant mokėjimą per el. bankininkystę?

Paprastai nėra jokių papildomų mokesčių atliekant mokėjimą per el. bankininkystę, o kai kuriais atvejais mokėjimas per el. bankininkystę gali reikšti mažesnį mokestį, nei kiti mokėjimo būdai. Tačiau visada geriausia patikrinti savo mokėjimo suvestinę prieš patvirtinant operaciją.

7. Ką daryti, jei mano bankas nėra sąraše?

Jei jūsų bankas nėra įtrauktas į palaikomų bankų sąrašą, negalėsite naudoti mokėjimo el. bankininkyste šiam konkrečiam pervedimui. Tačiau galite pasirinkti kitą mokėjimo būdą, pateiktą atsiskaitymo metu, kad užbaigtumėte pervedimą.

8. Kiek laiko užtrunka mokėjimo apdorojimas?

Mokėjimai, atlikti naudojant el. bankininkystę, paprastai apdorojami akimirksniu. Tai yra viena iš daugelio priežasčių, kodėl el. bankininkystės mokėjmai yra patogus pasirinkimas greitam pinigų pervedimui internetu – nereikia laukti, sekančios darbo dienos, kad jūsų pervedimas būtų atliktas!

9. Ką daryti, jei kyla problemų su mano el. bankininkystės mokėjimu?

Jei jūsų mokėjimas nepavyksta arba jei matote klaidos pranešimą mokėjimo metu, jums nebus taikomas mokestis. Daugeliu atvejų galite sėkmingai užbaigti mokėjimą bandydami dar kartą.

Jei vis tiek negalite sumokėti, galite išbandyti kitą mokėjimo būdą arba susisiekti su mūsų puikia klientų aptarnavimo komanda, kuri atsakys ir jums padės akimirksniu.

10. Ar galiu gauti „cashback”, jei atlieku mokėjimą per el. bankininkystę?

Taip, „cashback” galimi, naudojant Easy Bank Transfer. Procesas yra panašus į „cashback” gavimą su kitais mokėjimo būdais. Susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo komanda, kad gautumėte pagalbą dėl „cashback”. Kai ji bus patvirtinta, pinigai bus pervesti atgal į jūsų banko sąskaitą.

11. Ar yra limitas, kokią sumą galiu mokėti naudojant el. bankininkystę?

Mokėjimo limitai priklauso nuo jūsų banko sąlygų ir jūsų paskyros nustatymų. Paprastai šie limitai yra tokie patys kaip ir kitų internetinės bankininkystės operacijų. Jei nesate tikri dėl savo operacijų limitų, pasitarkite su savo banku.

12. Kokia asmenine informacija yra dalijamasi, kai naudoju el. bankininkystės mokėjimus?

Dalijamasi tik būtina informacija, kad būtų užbaigta operacija, pavyzdžiui, jūsų vardas ir mokėjimo patvirtinimas. Jūsų el. bankininkystės prisijungimo duomenys ir kita jautri informacija lieka visiškai saugi jūsų banke. Bet kokia biometrinė informacija, pvz., veido atpažinimas ar pirštų atspaudai, visada bus užšifruota ir niekada nepaliks jūsų įrenginio.

13. Ar galiu naudoti el. bankininkystę mobiliuosiuose įrenginiuose?

Taip, el. bankininkystės mokėjimai yra galimi tiek su stacionariais, tiek su mobiliaisiais įrenginiais. Jei turite prieigą prie savo internetinės bankininkystės per mobilųjį įrenginį, galite naudoti el. bankininkystės mokėjimus. Naudojant stacionarų įrenginį, gali būti paprašyta nuskaityti QR kodą su telefonu, kad būtumėte nukreipti į savo banką patvirtinti mokėjimą.

14. Ką daryti, jei netyčia uždarau naršyklę arba prarandu interneto ryšį mokėjimo metu?

Jei operacija nutrūksta, paprastai galite iš naujo pradėti mokėjimo procesą. Patikrinkite savo banko sąskaitą, kad įsitikintumėte, jog mokėjimas nebuvo nuskaičiuotas, prieš bandydami dar kartą.

15. Kaip sužinoti, ar mano mokėjimas buvo sėkmingas?

Užbaigus mokėjimą internetinėje bankininkystėje, būsite nukreipti atgal į TransferGo puslapį su mokėjimo patvirtinimo pranešimu. Be to, turėtumėte gauti mokėjimo patvirtinimą iš savo banko, arba el. paštu, SMS žinute, arba savo internetinės bankininkystės portale.

16. Ar galiu naudoti el. bankininkystę tarptautiniams pervedimams?

Tarptautiniai pervedimai arba SEPA pervedimai šiuo metu nėra palaikomi el. bankininkystės, nes el. bankininkystė paprastai orientuojasi tik į vietinius pervedimus. Tačiau, jei jums reikia siųsti pinigus į užsienį, galite tai padaryti su TransferGo, naudodami alternatyvius mokėjimo būdus, tokius kaip debeto kortelės, kredito kortelės ir banko pervedimai. Mes siūlome mažus mokesčius ir puikius valiutų keitimo kursus.

17. Kokie yra mokėjimų per el. bankininkystę privalumai?

Yra daug mokėjimų per el. bankininkystę privalumų, įskaitant:

Saugumas: Sandoriai yra apsaugoti naudojant aukščiausius saugumo standartus.
Patogumas: Mokėkite vos keliais paspaudimais ir lengvai pasiekite—nereikia įvesti kortelės duomenų ar kurti papildomų paskyrų.
Greitis: Su greitu (dažnai momentiniu) apdorojimu, el. bankininkystė reiškia greitesnius mokėjimus.
Skaidrumas: Tiesioginis ryšys su jūsų banku užtikrina aiškius ir skaidrius sandorius.

18. Ar galiu atšaukti mokėjimą, atliktą per el. bankininkystę?

Kai mokėjimas yra patvirtintas ir apdorojamas, jo atšaukti negalima. Jei jums reikia atšaukti mokėjimą, prašome susisiekti su mūsų klientų aptarnavimo komanda. Jie pasiruošę jums padėti nuo pirmadienio iki penktadienio, nuo 7:00 iki 18:00 BST.

19. Kur galiu rasti daugiau informacijos ar gauti pagalbos dėl mokėjimų per el. bankininkystę?

Daugiau informacijos ar pagalbos galite rasti mūsų svetainės pagalbos skiltyje. Taip pat galite susisiekti su mūsų klientų aptarnavimo komanda dėl bet kokių klausimų. Nepamirškite taip pat patikrinti mūsų tinklaraščio—tai tikras patarimų lobynas apie viską nuo pinigų siuntimo iki taupymo.

________________________

Pasiruošę siųsti pinigus ir sutaupyti? Prisiregistruokite arba prisijunkite prie TransferGo šiandien, kad galėtumėte paprastai, greitai ir sklandžiai pervesti pinigus.

Apie autorių

Simona Kryževičė

Simona Kryževičė yra turinio rinkodaros specialistė, gyvenanti Vilniuje. Septynis metus praleidusi Jungtinėje Karalystėje, ji sukaupė vertingos patirties, kuria dabar dalijasi tinklaraštyje. Ji rašo naudingus vadovus migrantams, dalijasi asmeninių finansų valdymo patarimais ir aptaria gyvenimo užsienyje subtilybes.

Pakvieskite draugus į TransferGo ir uždirbkite 22€